تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

وحدت قوا دسیسه دشمنان را خنثی می کند

  • کد خبر : 1011
  • 17 تیر 1396 - 17:23
وحدت قوا دسیسه دشمنان را خنثی می کند
امام جمعه موقت کنگان گفت: باید از همه قوا و مسئولان در دفاع از منافع ملی صدای واحد شنیده شود چرا که وحدت قوا دسیسه دشمنان را نقش برآب می کند.

به گزارش امواج نیوز،حجت الاسلام یوسف قاسمی در اجتماع نمازگزاران کنگان با اشاره به انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه پس از عملیات موشکی اخیر افزود: دشمن باید بیش از پیش همصدایی ملت ایران و مسئولان را ببیند و بداند اگر غلطی کند از ملت ایران تودهنی محکم خواهد خورد.
وی با اشاره به تاکید فرمانده کل قوا بر افزایش توان دفاعی کشور و ساخت موشک یادآورشد: ساخت موشک و امثال آن دستاورد ملی است و باید بنیه دفاعی کشور تقویت شود.
خطیب جمعه کنگان با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با رییس و مسئولان دستگاه قضایی گفت: پرچمداری حقوق عمومی جامعه ، ضرورت برخورد با قانون شکنان ، تلاش برای احیا امر به معروف و نهی از منکر ، دفاع از آمران به معروف و ناهیان از منکر و ضرورت افزایش بازرسی ها در قوه قضائیه از مهمترین خواسته های رهبری معظم انقلاب از دستگاه قضا بود.
وی با تبریک آزادی موصل به ملت و دولت عراق به پیام تبریک ریاست جمهوری اسلامی ایران اشاره و افزود: در پیام ریاست جمهوری، نقش بی بدیل مرجعیت دینی، حضور مردم در صحنه و عزمی همگانی در عراق برای مبارزه با تروریست ها رمز و راز این پیروزی بزرگ بود.
قاسمی با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف گفت:مسئله پوشش اسلامی و رعایت موازین شرعی موجب مصونیت فردی و اجتماعی می شود .
وی افزود:انتظار جدی می رود مسئولان محلی با اتخاذ تدابیر مناسب اجازه ندهند عده ای به بهانه گرما مروج فرهنگ بدحجابی و بی حجابی شوند./ ابوذر حسین پور

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1011

نوشته های مشابه

02اردیبهشت
اینجا مرغ همسایه غاز هست
پتروشیمی ها برای بوشهر ندار، برای پایتخت دارا !

اینجا مرغ همسایه غاز هست

02اردیبهشت
ماجراجویی عجیب همسر سابق مهدی قایدی!

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.