تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

مردم انارستان جاده را بستند/ توضیحات فرماندار جم+عکس

  • کد خبر : 1028
  • 24 تیر 1396 - 18:40
مردم انارستان جاده را بستند/ توضیحات فرماندار جم+عکس
ﺟﺎﺩﻩ شهرهای ﺍﻧﺎﺭﺳﺘﺎﻥ- ﺭﻳﺰ به دلیل ﺯﻣﻴﻦ ﻫﺎﻳﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﻒ ﺷﺪﻩ، ﺟﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺩﻭﭘﻴﭻ ﺧﻄﺮﻧﺎﮎ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ و ﻃﯽ ﻳﮏ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﭼﻨﺪﻳﻦ ﺗﺼﺎﺩﻑ ﺭﺥ ﺩﺍﺩﻩ و ﭼﻬﺎﺭ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﻫﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﻳﺎ ﺟﻮﺍﻥ ﺑﻮﺩﻧﺪ.

 افزایش سوانح رانندگی و مرگ اهالی شهر انارستان در جاده انارستان- ریز، باعث تجمع اعتراضی مردم شد.
به گزارش اموج نیوز؛ این تجمع ظهر جمعه در پی مرگ یکی از جوانان در جاده انارستان به ریز بر اثر سانحه رانندگی صورت گرفت و افراد با بستن مسیر، خواستار حضور مسئولان شدند.
بر اساس آنچه که رسانه های شهرستان جم نوشته اند، محمد رضا روزفراغ جوان انارستانی در پیچ جاده موسوم به باغ امام جانش را از دست داده و عدم رسیدگی مسئولین به این جاده سبب شده تا مردم انارستان مسیر این شهر تا ریز را با سنگ و شاخه و تنه های درختان مسدود کنند.
ﺟﺎﺩﻩ شهرهای ﺍﻧﺎﺭﺳﺘﺎﻥ- ﺭﻳﺰ به دلیل ﺯﻣﻴﻦ ﻫﺎﻳﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﻒ ﺷﺪﻩ، ﺟﺎﺩﻩ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﺍﺯ ﺩﻭﭘﻴﭻ ﺧﻄﺮﻧﺎﮎ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ و ﻃﯽ ﻳﮏ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﭼﻨﺪﻳﻦ ﺗﺼﺎﺩﻑ ﺭﺥ ﺩﺍﺩﻩ و ﭼﻬﺎﺭ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﻫﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﻳﺎ ﺟﻮﺍﻥ ﺑﻮﺩﻧﺪ.
گفته می شود با وجود پیگیری ﺷﻮﺭﺍ و ﺷﻬﺮﺩﺍﺭﯼ انارستان برای ساماندهی این نقطه، هنوز اداره اوقاف در این خصوص اعلان نظر نهایی نکرده است.
ساعتی پس از این اتفاق، معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری جم ضمن ابراز همدردی با مردم انارستان در خصوص تصادف منجر به فوت یک جوان و بستن جاده ارتباطی بین انارستان و ریز گفت: شورای اسلامی انارستان رضایت معارضین زمین مذکور را اخذ نماید و فرماندار هم قول مساعد جهت تامین اعتبار برای اصلاح و ادامه بلوار از شهر انارستان تا پل بین ریز و انارستان را داده اند.
عبدالحسن رفیعی پور در گفتگو با آوای جم ادامه داد: تامین اعتبار و اصلاح مسیر حادثه خیز مستلزم رضایت معارضین  می باشد  تا بتوانیم با اصلاح مسیر از بروز هرگونه حادثه احتمالی دیگر جلوگیری شود.
فرماندار جم هم در گفتگو با رسانه های محلی این شهرستان خواستار بازگشایی مسیر انارستان ریز و خودداری از تجمع شد.
نوروزی اضافه کرد: در اسرع وقت جلسه ای با اعضا شورا، نماینده تجمع کنندگان و معارضین در این خصوص خواهیم گرفت و این مشکل حل خواهد شد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1028

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.