تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024

رونمایی از کتاب تشاله با حضور هنرمندان کنگان + تصاویر

  • کد خبر : 1035
  • 26 تیر 1396 - 1:31
رونمایی از کتاب تشاله با حضور هنرمندان کنگان + تصاویر
رونمایی از کتاب تشاله با حضور هنرمندان کنگان، این کتاب مجموعه شعر شاعران کنگان می باشد که با همکاری فرمانداری شهرستان کنگان و منطقه ویژه چاپ و تکثیر شده است.

به گزارش امواج نیوز، بیست و پنجم تیرماه نود و شش برای شهرستان کنگان و هنر مصادف شد با اتفاقی کم نظیر و آن هم رونمایی از کتاب ” تشاله ” که برگرفته از آثارشاعران کنگان. بنک. سیراف. انجمن ادبی هنر و قلم با همکاری فرمانداری محترم شهرستان کنگان این مهم را در فرمانداری کنگان با حضور جناب خاک نژاد معاون سیاسی آن فرمانداری و جناب درویشی معاون سیاسی فرمانداری دیر همراه با دکتر مهرآیین وجناب پوریا فولادی از منطقه ویژه اقتصادی پارس و دهیار محترم برکه چوپان جناب رضایی و  جمعی از هنرمندان شهرستان من جمله شاعران صاحب اثر در تشاله و دانش آموزان عزیز صاحب کتاب کنگان در شعر و طراحی و ترجمه که با خوانش تمام شاعران و هنرنمایی جناب صادق پوزش در نواختن تار و اجرای زنده موسیقی به رونمایی و عکس های زیبای یادمان به نیکی پایان پذیرفت.
صمیمانه از همه ی حضار در محفل سپاس و امتنان داریم. از شهردارمحترم کنگان و دکتر طهماسبی معاون فرهنگی و ورزشی شهرداری کنگان بسیار متشکریم برای تجلیل از هنرمندان کنگان. از خبر نگاران و عکاسان شهرستان حامی هنرسایت خبری ثلاث. مجله فرهنگی و هنری زووم و سایت خبری امواج نیوز صمیمانه ممنونیم. جا دارد از زحمات بی دریغ آقای رضاطاهری در به ثمر نشستن تشاله و نشر آن هم تشکر کنیم/ حمیداسلامی خواه  – انجمن ادبی هنروقلم کنگان

عکس: علی ادریسی

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1035

نوشته های مشابه

02اردیبهشت
اینجا مرغ همسایه غاز هست
پتروشیمی ها برای بوشهر ندار، برای پایتخت دارا !

اینجا مرغ همسایه غاز هست

02اردیبهشت
ماجراجویی عجیب همسر سابق مهدی قایدی!

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.