تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024

نشست فرماندار کنگان پیرامون توسعه و اصلاح اسکله سیراف کنگان

  • کد خبر : 1065
  • 26 تیر 1396 - 10:07
نشست فرماندار کنگان پیرامون توسعه و اصلاح اسکله سیراف کنگان
مهندس یوسفی فرماندار ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، فراهم سازی مسیر برای توسعه اسکله بندری سیراف تأکید و طی سخنانی اظهار داشتند: بندر سیراف بندری کهن است که اکثر مردم آن سالهای متمادی از راه صیادی و تجارت امرار معاش و در فضایی با آرامش خاطر کامل در کنار هم زندگی می کنند.

به گزارش امواج نیوز، مهندس یوسفی فرماندار ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، فراهم سازی مسیر برای توسعه اسکله بندری سیراف تأکید و طی سخنانی اظهار داشتند: بندر سیراف بندری کهن است که اکثر مردم آن سالهای متمادی از راه صیادی و تجارت امرار معاش و در فضایی با آرامش خاطر کامل در کنار هم زندگی می کنند.
وی افزود: مردم این دیار میزبان خوبی برای صنعت نفت و گاز در این شهرستان بوده اندولی در کنار این همدلی نباید محدودیت هایی در زمینه گردشگری،صیادی و سفاری مردم منطقه را از صنعت گریزان نمایند.
در ادامه فرماندار کنگان نسبت به اصلاح بدنه اسکله و تأمین اعتبار لازم برای حوضچه و ایجاد پسکرانه و امکانات بندری با تعاملات بین شرکت پالایش گاز فجر جم و شیلات استان خواستار شدند.
در این جلسه مدیر کل شیلات استان ، مدیر عامل پالایش فجر گاز جم و فرماندهی دریابانی شهرستانهای کنگان- دیر و عسلویه به ارائه راهکارهای لازم در جهت توسعه ، اصلاح و بهسازی اسکله بندری سیراف گزارشی ارائه و پس از بحث و بررسی و اظهار نظر اعضاء تصمیماتی اتخاذ نمودند.
در این جلسه مبلغ ۱۴ میلیارد تومان برای اصلاح و توسعه بندر تاریخی سیراف مصوب گردید.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1065

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.