تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024

پیام آیت الله صفایی بوشهری در پی حادثه آتش سوزی اسکه بندر کنگان

  • کد خبر : 1146
  • 31 تیر 1396 - 17:32
پیام آیت الله صفایی بوشهری در پی حادثه آتش سوزی اسکه بندر کنگان
در پی حادثه آتش سوزی اسکله بندر کنگان، آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر پیامی را صادر کردند.

به گزارش امواج نیوز،در پی حادثه آتش سوزی اسکله بندر کنگان، آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر، طی پیامی ضمن ابراز همدردی با خسارت دیدگان، از مسئولان مرتبط خواستار رسیدگی هر چه سریعتر، جبران خسارت وارده و پیشگیری از وقوع اینگونه حوادث شدند. متن پیام بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه ناگوار آتش‌سوزی شناورهای مردم عزیز، گرانقدر و ولایتمدار کنگان و خسارت وارده، موجب تألم خاطر و تأثر فراوان اینجانب گردید.
بی تردید آن عزیزان خسارت دیده جزء بهترین، پاکترین و زحمت‌کش ترین مردم این استان ولایتمدار می باشند‌. بنده و تمامی مردم استان، خود را در اندوه این حادثه شریک دانسته و از بدو حادثه به مسئولان محترم تذکرات لازم داده شده است تا در خدمت آن مردم گرانقدر خسارت دیده باشند و مجدداً از تمامی مسئولان ارشد اجرایی استان و مراکز بیمه و دفتر حوادث غیرمترقبه نهاد ریاست جمهوری و ریاست مدیریت و برنامه ریزی کشور، رسیدگی هر چه سریعتر و جبران خسارت وارده و پیشگیری از وقوع این نوع حوادث با استقرار امکانات استاندارد و توسعه آن اسکله را دارم. و از تمامی کسانی که در اطفای حریق و خدمت به آن عزیزان خسارت دیده تشریک مساعی نمودند تشکر می نمایم.
صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1146

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.