تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

ورزش کنگان احیا خواهد شد

  • کد خبر : 1154
  • 01 مرداد 1396 - 9:41
ورزش کنگان احیا خواهد شد

به گزارش امواج نیوز، با توجه به تغییرات اساسی صورت گرفته در راس مدیریت ورزش کنگان الان وقت آن رسیده که همه ورزش دوستان و کارشناسان اهل فن در قالب یک کارگروه ورزشی گرد میز جمع شده و با ارائه برنامه بلند مدت و با اجرای خوب اداره ورزش و جوانان با حمایت ورزش دوستان […]

به گزارش امواج نیوز، با توجه به تغییرات اساسی صورت گرفته در راس مدیریت ورزش کنگان الان وقت آن رسیده که همه ورزش دوستان و کارشناسان اهل فن در قالب یک کارگروه ورزشی گرد میز جمع شده و با ارائه برنامه بلند مدت و با اجرای خوب اداره ورزش و جوانان با حمایت ورزش دوستان کمک کنند اینکه آقای حسن پور رئیس تازه نفس و البته ورزشکار کنگانی به تنهای بخواهد جود ناکامی های چند ساله را بکشید بی انصافی است امید است که با کمک همه دوستان و علاقمندان بتوان جان تازه در کالبد ورزش داد.
فوتبال یکی از ورزش های مفرح و پر طرفداری است که در کنگان بصورت کامل از بین رفته و همه فوتبال دوستان نگران این ورزش هستند.
در رشته های رزمی همیشه کنگان جز مقام اورترین تیم های استان بوشهر بوده که با حمایت دوبار مسئولین و مردم و صدالبته صنعت میتواند جایگاه خوبی در سطح استان و کشور برای خود دست و پا کند.
امید است با نگاهی تازه و اعتقاد و اعتماد به جوانان در عرصه ورزش بتوانیم نام کنگان را بر فراز قله پیروزیها بنا نهیم/حجت عبدالهی

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1154

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.