تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

نفرات برتر مسابقات کشتی خردسالان و نونهالان استان بوشهر معرفی شدند

  • کد خبر : 1164
  • 02 مرداد 1396 - 11:37
نفرات برتر مسابقات کشتی خردسالان و نونهالان استان بوشهر معرفی شدند
رئیس هیات کشتی استان بوشهر گفت: نفرات برتر مسابقات کشتی خردسالان و نونهالان این استان معرفی شدند.

به گزارش امواج نیوز، علیرضا شمشیری روز یکشنبه در حاشیه آئین اختتامیه این مسابقات در گفت و گو با ما افزود: این پیکارها مسابقات با حضور ۱۲۷ کشتی گیر و برگزاری ۱۶۷ کشتی در ۲ رده سنی خردسالان و نونهالان و در بخش های آزاد و فرنگی انجام شد.
وی بیان کرد: ۱۲ تیم از شهرهای بوشهر، چغادک، خارگ، برازجان، سعد آباد، شبانکاره، کلمه، گناوه، دیلم، خورموج، کنگان و جم در این مسابقات حضور داشتند.
وی یادآور شد: در کشتی آزاد خردسالان وزن ۳۰کیلوگر معارف حسن پور از کنگان، ۳۲ علیرصا قائدی از خورموج، ۳۵ محمد علی اسدی از گناوه، ۳۸ علیرضا وحیدفر از خورموج، ۴۲ امیرمحمد جوکار و ۴۷ دانیال سالمی هردو از برازجان، ۵۳ علیرضا بهرسی گناوه، ۵۹ فردین ملاح، ۶۶ محمد مهدی محمدی خورموج، ۷۳ ابوالفضل معصومی جم و ۸۵ کیلوگرم مهدی عساکره به مقام نخست دست یافتند.
شمسیری افزود: در کشتی فرنگی خردسالان در وزن ۳۰کیلوگرم علی دزفولی، ۳۲ محمدحسین مظفری، ۳۵مهدی شهرآزاد، ۳۸ عرفان دهقانی فرد، ۴۲ ابوالفضل شاهینی، ۴۷ متین براتی، ۵۳ ماهان برومند زاده، ۶۶ ابوالفضل هوشمند از بوشهر و در وزن ۸۵ کیلوگرم احمدرضا نوری از گناوه به مقام نخست دست یافتند.
وی ادامه داد: در بخش کشتی آزاد نونهالان در وزن ۳۲ کیلوگرم عباس آب استان و ۳۵ امیرحسین محمدی هر دو از جم، ۳۸ کیلوگرم هادی جعفری شبانکاره، ۴۲ عباس مستمع و ۴۷ امیرحسین رجایی فر هردو جم به رتبه نخست دست پیدا کردند.
رئیس هیات کشتی استان بوشهر ادامه داد: در وزن های ۵۳، ۵۹، ۶۶، ۷۳، ۸۵ و ۱۰۰ کیلوگرم نیز به ترتیب کیان فرج پور و محمد علی خانی هر دو از جم، امیرحسین امیری و مهدی کریمی زاده هردو از برازجان، عرفان زمانی و آرین گرامی هر دو از بوشهر به مقام اول رسیدند.
شمشیری اظهار داشت: در کشتی فرنگی نونهالان نیز در وزن ۳۵ کیلوگرم میثم محمدزاده و ۳۸ هادی سلیمی هر دو از بوشهر، ۴۲ کیلوگرم امیر علی درویشی از دیلم و ۴۷ کیلوگرم مهدی محمدنژاد از بوشهر به مقام نخست رسیدند.
وی افزود: در بخش فرنگی نونهالان در وزن های ۵۳، ۵۹، ۶۶، ۷۳، ۸۵ و ۱۰۰ کیلوگرم نیز رضا پیران و رضا غلامیان از دیلم، نوید اکبری بوشهر، امیررضا جمالی شهر کلمه و عباس مطوری از بوشهر به رتبه نخست دست یافتند./ ایرنا

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1164

نوشته های مشابه

02اردیبهشت
اینجا مرغ همسایه غاز هست
پتروشیمی ها برای بوشهر ندار، برای پایتخت دارا !

اینجا مرغ همسایه غاز هست

02اردیبهشت
ماجراجویی عجیب همسر سابق مهدی قایدی!

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.