تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024

استقرار یدک کش آتش خوار و هلی کوپتر اطفای حریق در اسکله ضروری است

  • کد خبر : 1242
  • 06 مرداد 1396 - 16:56
استقرار یدک کش آتش خوار و هلی کوپتر اطفای حریق در اسکله ضروری است
بار دیگر هشدار می دهم اگر برای توسعه اسکله کنگان چاره اندیشی نشود در آینده نیز ممکن است شاهد حوادث تلخ تری باشیم / در عزل و نصب ها بویژه در حوزه اشتغال ، نباید سلیقه ای عمل شود / دیدار رییس جمهور و فرماندهان سپاه موجب خوشحالی دوستان نظام و یاس و ناامیدی دشمنان شد.

به گزارش امواج نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با ابراز تاسف از حادثه تلخ جمعه گذشته در اسکله کنگان و ابراز همدردی با مال باختگان و حادثه دیدگان اظهار نمود: در کنار توسعه اسکله ، استقرار یدک کش آتش خوار ، هلی کوپتر اطفای حریق و نیز خوروهای مجهز آتش نشانی در اسکله بندر کنگان برای حفظ جان و مال مردم ضروری است.
وی افزود: همانگونه که بارها در خطبه ها و جلسات اداری و دیدارها خواسته مردم را بازگو ، که اسکله چند منظوره کنگان جوابگوی نیازهای این شهر بندری نیست ، بار دیگر هشدار می دهم اگر برای توسعه اسکله کنگان چاره اندیشی نشود در آینده نیز ممکن است شاهد حوادث تلخ تری باشیم.
خطیب جمعه ضمن تاکید بر ضرورت بیمه اموال توسط مردم ، اجتناب از فضاسازی ها و هتک حرمت مسئولین توسط عده ای سوء استفاده کن ، خواستار جبران خسارت مال باختگان و حادثه دیدگان شد.
محمودی با بیان اینکه در همان ابتدای حادثه با مقامات ارشد استان و فرمانداران شهرستان های مجاور تماس و خواستار کمک آنها شدم ، با تقدیر از مردم بویژه جوانان و همه کسانی که به کمک مردم شتافتند ، از حمایت و پیگیری های حضرات آیات صفایی بوشهری و حسینی بوشهری ، استاندار مردم ، مدیرعامل منطقه ویژه تشکر و از شهرداری و شورای شهر کنگان خواست با اتخاذ تدابیر مناسب به فکر مسکنی برای آرام کردن دردهای حادثه دیدگان باشند.
امام جمعه در فراز دیگری از خطبه ها با اشاره به دیدار و نشست ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با فرماندهان ارشد سپاه پاسداران ، خوشحالی دوستان نظام و مایوس شدن دشمنان از این دیدار عنوان نمود: امروز وحدت و وفاق ملی از ضرورت های اصلی کشور است.
محمودی با تبریک دهه کرامت و روز تجلیل از امامزادگان گفت: به تعبیر آیت الله مکارم ، امامزادگان پناهگاه مردم و مبلغان خاموش اند و شهرهایی که امامزاده ندارند شهدا امام زادگان آن دیار اند.
وی به سال تولید و اشتغال اشاره و با بیان اینکه در حوزه اشتغال باید اقدام جهادی کرد به برخی تغییرات انجام گرفته در این حوزه در شهرستان اشاره و بیان کرد: برخی مسئولان نبایستی با اقدام شتاب زده مردم این خطه را نگران و در عزل و نصب ها سلیقه ای عمل کنند.
امام جمعه در پایان با محکوم نمودن تحریم های ظالمانه آمریکا و لزوم هوشیاری مردم و بویژه مسئولان به جنایات وحشیانه رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی در سرزمین های اشغالی بویژه مسجد الاقصی اشاره و با محکوم نمودن این جنایات خواستار برخورد قاطع مجامع بین المللی با این رژیم و نیز تداوم مبارزه جهانی با صهیونیست ها شد.
لازم به ذکر است نمازگزاران کنگانی پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی ، جنایات رژیم ظالم صهیونیستی را محکوم کردند.
در بین الصلاتین بمناسبت سالروز نماز جمعه و از طرف دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه از دو نفر از نوجانان برتر در حوزه قرآن و ورزش با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد.
همچنین با اهدای لوح تقدیر از سوی جمعی از نمازگزارن و نیز شهرداری و شورای اسلامی شهر از بیش از یک دهه خدمات امام جمعه کنگان تقدیر شد. / ابوذر حسین پور

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1242

نوشته های مشابه

02اردیبهشت
اینجا مرغ همسایه غاز هست
پتروشیمی ها برای بوشهر ندار، برای پایتخت دارا !

اینجا مرغ همسایه غاز هست

02اردیبهشت
ماجراجویی عجیب همسر سابق مهدی قایدی!

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.