تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

پرداخت غرامت لنج دار خسارت دیده کنگانی + عکس

  • کد خبر : 1254
  • 07 مرداد 1396 - 18:07
پرداخت غرامت لنج دار خسارت دیده کنگانی + عکس
موسوی مدیر بیمه ایران استان بوشهر گفت: با توجه به مراجعه و ارائه بیمه نامه معتبر از سوی یکی از خسارت دیدگان حادثه آتش سوزی اسلکه کنگان ، با تکمیل پرونده نخستین غرامت این حادثه پرداخت شد.

به گزارش امواج نیوز، فرماندار کنگان ظهر امروز در این نشست به خبرنگار ما افزود، باید تلاش کنیم فرهنگ بیمه را تقویت کنیم، خوشبختانه از ۱۳ شناوری که در این حادثه خسارت دیده اند ۱۲ شناور بیمه بوده اند. که در سایر شهرستان ها که چنین حادثه ای مشابه رخ داد شاید یک الی دو لنج بیمه بوده اند.

یوسفی افزود:ما ضعف های داشتیم که قبلا گفتیم و بازم میگیم و باید گفت، اگر ما در اداره بندر سیستم اطفاءحریق قوی داشتیم و بموقع عمل می کردیم حتما بعد این حادثه کمتر می شد و شاید حضور بعضی مسئولین و کارشناسان در اون زمان بهتر بود و هر مسئولی که در انجام وظیفه اش کوتاهی کرده باشد باید پاسخگوی مردم باشد و دولت هم حتما گذشت نخواهد کرد قطعا حق مردم خواهد بود.

سید یحیی موسوی نماینده بیمه ایران در استان افزود: تمام افراد و صاحبان شناورانی که بیمه نامه معتبر از بیمه ایران دارند با مراجعه و ارائه مستندات، می توانند غرامت خود را دریافت کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به سوختن ۱۳ فروند لنج در حادثه آتش سوزی کنگان تا هفته گذشته تنها یک نفر به بیمه ایران مراجعه کرده است که با انجام کارهای اداری نخستین پرداخت غرامت به خسارت دیدگان حادثه آتش سوزی کنگان پرداخت شد.
موسوی اظهار کرد: پارسال نشستی در خصوص پوشش بیمه ای و ارائه برخی تخفیفها برای بیمه شدن شناورها با حضور اداره کل شیلات، بنادر و دریانوردی، معاونت عمرانی استانداری بوشهر و سایر نهادهای مربوط برگزار شد ولی به دلیل اینکه اجباری صورت نگرفت استقبال چندانی از سوی صاحبان شناورها صورت نگرفت.
وی بیان کرد: پارسال ۲۵۶ فروند شناورصیادی، باری، کشتی و دوبه در استان بوشهر زیرپوشش بیمه ایران قرار گرفت و در سال جاری نیز تا روز گذشته ۵۸ فقره بیمه نامه برای انواع شناورها صادر شده است.
موسوی گفت: با توجه به دامنه بروز حوادث در استان گسترش پوشش بیمه ای برای جبران خسارتها در زمان وقوع حادثه ضروری است.
وی با اشاره به اینکه بیمه نامه لنج خسارت دیده ۱۰۰ میلیون تومان بود که بعد از کسورات قانونی ۷۰۰ میلیون ریال به بیمه گذار بعنوان غرامت پرداخت شده است تاکید کرد: لنج های حادثه اسکله کنگان که زیر پوشش بیمه ایران بودند درکوتاه ترین زمان می توانند خسارت خود را دریافت کنند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1254

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.