تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

کلینیک تخصصی کوثر کنگان موجب رضایتمندی مردم شده است

  • کد خبر : 1278
  • 08 مرداد 1396 - 17:45
کلینیک تخصصی کوثر کنگان موجب رضایتمندی مردم شده است
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان گفت: کلینیک تخصصی کوثر کنگان موجب رضایتمندی مردم شده است

به گزارش امواج نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، معاون سیاسی ااجتماعی فرمانداری شهرستان کنگان گفت: کلینیک تخصصی کوثر کنگان در راستای سیاست وزارت بهداشت و درمان برای ارایه خدمات بهینه درمانی به مردم شهرستان کنگان راه‌اندازی شده و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.
احمد خاک نژاد در حاشیه بازدید از کلینیک تخصصی کوثر شهر کنگان افزود: وضعیت کنونی کلینیک تخصصی کوثر نسبت به گذشته بهبود یافته است و انتظار می‌رود با راهکارهای داده‌شده سبب افزایش رضایتمندی بیشتر مراجعین و بیماران شود.

اعتبار شهرستانی برای احداث کلینیک تخصصی با مالکیت خودمان تصویب شده است
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز گفت: با توجه به استیجاری بودن ساختمان کنونی و عدم تناسب کاربری درمانی این ساختمان، اعتبار برای احداث ساختمان کلینیک در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مصوب گردیده و به‌زودی عملیات احداث آن شروع خواهد شد.
مهندس محمد بازیاری بابیان اینکه شنیده شــدن صدای بیمار وظیفه متولیان سلامت است افزود: متولیان حوزه سلامت شهرستان همواره آماده شنیدن انتقادات و پیشنهادات در حوزه بهداشت و درمان شهرستان برای بهبود کیفیت ارایه خدمات به مردم هستند.
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان کنگان، رییس شبکه بهداشت و معاونین وی به همراه مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان از کلینیک تخصصی کوثر بازدید کردند و ضمن بررسی مشکلات موجود، جهت مرتفع کردن آن‌ها به بررسی راهکارها پرداختند.
در این بازدید از قسمت‌های مختلف کلینیک دیدن و با تعدادی از پرسنل کلینیک، بیماران و همراهان بیماران نیز در مورد وضعیت کلینیک ملاقات و گفتگو شد.

گفتنی است کلینیک تخصصی کوثر در تاریخ ۱۴ تیرماه ۱۳۹۴ افتتاح شد. این کلینیک وابسطه به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان می باشد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1278

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.