تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

طیبی پشت ما راخالی کرد/ حرف‌های جلالی تعجب‌آور است

  • کد خبر : 1306
  • 10 مرداد 1396 - 12:06
طیبی پشت ما راخالی کرد/ حرف‌های جلالی تعجب‌آور است
بهرام رضاییان گفت: طیبی ناجوانمردانه پشت ما را خالی کرد به همین دلیل باید پاسخگوی رفتار غیرحرفه‌ای خود باشد.

به گزارش امواج نیوز ، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ما ، در مورد پیروزی پرگل پارس جم در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر مقابل گسترش فولاد گفت: «پارس جم در هفته اول بازی خوبی مقابل گسترش انجام داد و مستحق پیروزی بود. اما پیروزی با ۴ گل کمی عجیب بود و ما هم قبل بازی فکرش را نمی‌کردیم که با این نتیجه از سد گسترش بگذریم. البته گسترش در دقایقی از بازی، عملکرد خوبی نداشت و ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.»

وی در خصوص انتقادهای هوشنگ نصیرزاده به داوری و اینکه اعلام کرد داور یار دوازدهم پارس جم بود افزود: «آقای نصیرزاده استاد ما هستند و من احترام زیادی برای این پیشکسوت قائل هستم. اما در مورد داوری هیچ صحبتی ندارم و باید کارشناسان در مورد صحنه‌های داوری بازی نظر دهند.»

مدیرعامل پارس جم در مورد انتقادات مجید جلالی به نبود هتل در شهر جم برای اسکان تیم پیکان بیان کرد: «من از آقای جلالی تعجب می‌کنم که چنین حرف‌هایی را مطرح کرد. مگر می‌شود در شهر جم هتل نداشته باشد؟ یک تیم باید یک هفته قبل از بازی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد اما متاسفانه مسئولین پیکان ۳-۴ روز مانده به بازی به فکر هتل گرفتن افتادند که متاسفانه ظرفیت هتل‌های شهر پر شده بود.»

رضاییان ادامه داد: «اما با همه این مشکلات باز هم ما تمام سعی خودمان را کردیم و برای اعضای تیم پیکان هتل رزرو کردیم اما آقای جلالی اصرار دارند که هتل باید نزدیک ورزشگاه باشد. حالا ما نمی‌توانیم برای تیم پیکان هتل کنار ورزشگاه پیدا کنیم ضمن اینکه در کجای دنیا تیم میهمان در مورد همه امکانات شهر میزبان اظهارنظر می‌کند و امکانات یک شهر را زیر سوال می‌برد.»

وی در رابطه با صحبت‌های محسن فروزان بعد از بازی مقابل گسترش و شکایت مسئولین تیم تبریزی از این بازیکن گفت: «ما طبق قرارداد که با بازیکنان می‌بندیم به آنها اعلام کردیم که نباید رفتاری کنند که به تیم ضربه برسانند. در این مورد با محسن فروزان هم صحبت شد و او قول داد که خودش با آقای نصیرزاده صحبت می‌کند و مشکلش را حل خواهد کرد.»

رضاییان در رابطه با ماجرای انتقال محمد طیبی به تیم قطر و محکوم شدن این بازیکن در پرداخت جریمه به باشگاه پارس جم گفت: «مبلغی که در رسانه‌ها در مورد میران جریمه محمد طیبی به باشگاه پارس جم آمده است دروغ است. ما شکایت خودمان را به کمیته انضباطی ارسال کردیم و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان باید در این مورد تصمیم‌گیری کند و رای خودش را در مورد این پرونده اعلام کند. طیبی کاپیتان پارس جم بود و ما با او قراردادر یبه ارزش ۱٫۴ میلیاردتومانی امضا کرده بودیم اما او در شرایطی که بازیکن خوبی بیرون نمانده بود از تیم ما رفت و ناجوانمردانه پشت ما را خالی کرد از این رو امکان ندارد شکایت خود را از این بازیکن پس بگیریم چارکه وی باید پاسخگوی رفتار غیر حرفه‌ای خود باشد.»

وی در پاسخ به این سوال چگونه ITC این بازیکن صادر شده است گفت:« در جریان این موضوع نیستم و از طرف باشگاه جم در این خصوص اقدامی انجام نشده است و ما هم از شنیدن این خبر تعجب کردیم.شاید خود باشگاه قطری که طیبی به ان پیوسته در این رابطه اقدام کرده باشد.»

مدیرعامل پارس جم در مورد هدف این تیم در اولین فصل حضورش در لیگ برتر افزود: «ما در این فصل فقط به فکر بقا هستیم و اصلا دنبال بلندپروازی نیستیم. ما می‌خواهیم سهمیه شهر جم را در لیگ برتر حفظ کنیم و اگر بقای ما در لیگ قطعی شد به فکر کسب رتبه‌های بالای جدول هم هستیم.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1306

نوشته های مشابه

02اردیبهشت
اینجا مرغ همسایه غاز هست
پتروشیمی ها برای بوشهر ندار، برای پایتخت دارا !

اینجا مرغ همسایه غاز هست

02اردیبهشت
ماجراجویی عجیب همسر سابق مهدی قایدی!

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.