تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

نمایندگی‌های کمیته امداد و ثبت احوال در آبدان راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 1322
  • 10 مرداد 1396 - 13:03
نمایندگی‌های کمیته امداد و ثبت احوال در آبدان راه‌اندازی شد
با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت‌های فرماندار شهرستان دیر و همچنین مدیران کل کمیته امداد و ثبت احوال شعبه اقماری این دو نهاد در محل بخشداری آبدان راه‌اندازی شد.

به گزارش امواج نیوز ، مسعود تنگستانی صبح سه‌شنبه در نشست مسئولان آبدان اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت‌های فرماندار شهرستان دیر و همچنین مدیران کل کمیته امداد و ثبت احوال شعبه اقماری این دو نهاد در محل بخشداری آبدان راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد هر هفته سه‌شنبه و همچنین ثبت احوال هر هفته روزهای چهارشنبه به مردم بخش آبدان خدمات ارایه می‌دهند گفت: مردم بخش آبدان چندین سال است چشم انتظار استقرار نمایندگی ادارات هستند و همه تلاش ما استقرار ادارات در مرکز بخش است که نامه‌نگاری و پیگیری‌های زیادی صورت گرفته است و با وجود این دو نمایندگی، مردم دیگر به مرکز شهرستان مراجعه نمی‌کنند.

بخشدار آبدان تصریح کرد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه به شهرها دارد و با راه‌اندازی شعبه اقماری در آبدان موجب رضایت شهروندان آبدانی شده است.

وی خدمت به مردم آبدان را یک افتخار بزرگ برشمرد و ادامه داد: همیشه به مردم بخش آبدان علاقه داشتم و از همه مسئولان می‌خواهیم تا برای راه‌اندازی نمایندگی ادارات در بخش همکاری کامل داشته باشند.

استقرار ادارات در بخش آبدان همواره یکی از دغدغه‌های اهالی بوده است و اکنون نیز مردم خواستار ادارات جدید و خدمات‌دهی بهتر و بیشتر ادارات موجود هستند /محمدی آبدان

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1322

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.