تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024

امنیت کنونی شهرستان جم حاصل تلاش شبانه‌روزی مجموعه نیروی انتظامی است

  • کد خبر : 133
  • 16 مهر 1395 - 21:36
امنیت کنونی شهرستان جم حاصل تلاش شبانه‌روزی مجموعه نیروی انتظامی است
رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت: مجموعه نیروی انتظامی جم با تلاش شبانه‌روزی و خالصانه و صادقانه در حال برقراری امنیت و آرامش برای مردم است و امنیت کنونی شهرستان نتیجه همین تلاش‌ها است.

به گزارش امواج نیوز از جم، احمد زایری صبح امروز در مراسم تجلیل از مدیران انتظامی شهرستان جم ضمن تسلیت ایام محرم گفت: محرم زمینه‌ساز احیا و زنده شدن اسلام عزیز است که به تعبیر امام راحل(ره) این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر جم برگزاری مراسمات عزاداری در شهر جم را مطلوب برشمرد و گفت: در شهر جم نیز همچون دیگر شهرهای شهرستان مراسم‌های عزاداری با حضور پر رنگ مردم در حال برگزاری است و اکثر برنامه‌های محوری شهرستان جم نیز در شهر جم برگزار خواهد شد.

زایری در ادامه سخنان خود در جمع مدیران انتظامی شهرستان جم با تبریک هفته ناجا گفت: امنیت رکن اساسی هر کشور است و خوشبختانه مجموعه فرماندهی و پرسنل انتظامی جم امنیت مطلوبی را در شهر و شهرستان جم ایجاد کرده‌اند.

وی با تقدیر از تلاش‌های فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان جم ابراز داشت: مجموعه نیروی انتظامی جم با تلاش شبانه‌روزی و خالصانه و صادقانه در حال برقراری امنیت و آرامش برای مردم است و امنیت کنونی شهرستان نتیجه همین تلاش‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر جم با بیان اینکه باید در مرحله اول امنیت وجود داشته باشد تا توسعه و پیشرفت یک شهر و شهرستان شکل گیرد افزود: خوشبختانه در کشوری زندگی می‌کنیم که امنیت مطلوبی در آن وجود دارد و ما در شورای اسلامی شهر جم تلاش می‌کنیم توسعه و عمران و آبادانی شهر جم را انجام دهیم.

بر اساس این گزارش در این مراسم که به همت شورا و شهرداری جم برگزار شد با حضور فرماندار و امام جمعه از تلاش‌های فرمانده و مدیران انتظامی شهرستان جم با اهدای جایزه و لوح تجلیل به‌عمل آمد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=133

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.