تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024

بوی بد و فرسودگی سطل های زباله امان مردم کنگان را بریده است

  • کد خبر : 1346
  • 14 مرداد 1396 - 12:40
بوی بد و فرسودگی سطل های زباله امان مردم کنگان را بریده است
عدم شستشوی هفتگی سطل های زباله ، یکی دیگر از مهمترین مشکلات سطل‌های زباله بدون در پوش بودن آنهاست و این خود عاملی است برای ایجاد تمام مشکلات موجود، چرا که درپوش نداشتن این سطل‌ها، موجب می‌شود حیوانات ولگرد در آن خانه کنند، حشرات موذی گرد آن جمع شوند و بوی تعفن نیز در اطراف آن بیداد کند.

به گزارش امواج نیوز، سطل های زباله از منابع آلوده در شهر محسوب می گردد که در صورت تخلیه نشدن به موقع آن و تفکیک نامناسب پسماندهای غذایی و عدم شستشوی به موقع، محل رشد میکروب‌ها و سرایت بیماری‌ها می‌شود.
میکروب‌ها به سرعت رشد می‌کنند و باعث ایجاد بوی بدی در سطل می‌شوند، به خصوص اگر سطل حاوی موادی مانند گوشت خام، موادغذایی فاسد و… باشد.
با اندکی گذشت زمان و تلنبار شدن زباله در سطل‌های نگهداری زباله، همچنین عدم رسیدگی نسبت به شستشو و ضدعفونی این مخازن فلزی بوی تعفن و آلودگی در اطراف این سطل‌ها سرآمد شده و کام عابران و ساکنین منازل کناری این سطل ها را تلخ کرده است .
علاوه بر عدم شستشوی هفتگی سطل های زباله ، یکی دیگر از مهمترین مشکلات سطل‌های زباله بدون در پوش بودن آنهاست و این خود عاملی است برای ایجاد تمام مشکلات موجود، چرا که درپوش نداشتن این سطل‌ها، موجب می‌شود حیوانات ولگرد در آن خانه کنند، حشرات موذی گرد آن جمع شوند و بوی تعفن نیز در اطراف آن بیداد کند.
آب داخل کیسه زباله به دلیل گرمای زیاد در فصل تابستان تبدیل به مایع خطرناکی می شود که بسیار آسیب رسان است و از طرفی همین پساب ها عمر باکس زباله را کاهش داده و سبب فرسودگی زود هنگام می شود/ کوگانا

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1346

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.