تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

کمبود نمایندگی ادارات در آبدان یکی از دغدغه های مردم بخش

  • کد خبر : 1354
  • 16 مرداد 1396 - 13:39
کمبود نمایندگی ادارات در آبدان یکی از دغدغه های مردم بخش

به گزارش امواج نیوز، آبدان دارای مردمی سخت کوش وزحمتکش میباشد ،از بخش های مهم شهرستان دیر است ومردمی ولایت مدار ومومن ،شبانه روز زحمت میکشند تا از دل زمین روزی خود وخانواده را دربیاورند. جمعیتی بالغ بر ده هزار نفر در این بخش زندگی میکنند،شغل عمده مردمان ان کشاورزی و دامداری است.. ازسال ۹۲به […]

به گزارش امواج نیوز، آبدان دارای مردمی سخت کوش وزحمتکش میباشد ،از بخش های مهم شهرستان دیر است ومردمی ولایت مدار ومومن ،شبانه روز زحمت میکشند تا از دل زمین روزی خود وخانواده را دربیاورند.
جمعیتی بالغ بر ده هزار نفر در این بخش زندگی میکنند،شغل عمده مردمان ان کشاورزی و دامداری است..
ازسال ۹۲به بخش تبدیل گردیده است ،یکی از ارزوی دیرینه مردم محقق شد ومردم این دیار سجده شکر به جای اوردند که بالاخره تلاش های مسولین به بار نشست وآبدان نیز بخش شد.اما نگاهها ی مردم حکایت های دیگری دارد روزی که بخش شدن آبدان را دیدیم فکر نمیکردیم که سال ها طول بکشد تا نمایندگی ادارات در آبدان مستقرگردند ،چشم انتظاری ها ومکاتبات راه به جایی نبرده است .
دولت کوچک سازی ادارات مدنظر دارد ومردم بعد مسافت وکمبود امکانات وعدم خدمت رسانی کافی را یکی از معضلات فعلی میدانند ،مشکلی که معتقدم باهمت وعزم دولت میتوان ان را حل کرد.فاصله ۴۵کیلومتری تا مرکز شهرستان از معضلات ومشکلات مردم است .
مردم میگویند حالا که بخش شده است چه فرقی با گذشته کرده است همان مشکلات خیلی پابرجاست وفقط نامی یدک میکشیم وگرنه هیچ تفاوتی نکرده است.
در ادامه این مقدمه با چند نفر از شهروندان آبدانی گفتگو کردیم .
یکی از شهروندان آبدانی در گفتگو با خبرنگار ماگفت:فقط ساختمانی به نام بخشداری در ابدان مستقر شده است وتاکنون نه اداره ای ونه نمایندگی اداره ای به جز کمیته امدادوثبت احوال از دیگر ادارات خبری نیست.
اسماعیل سهولی یاد اورشد:یرای هر کارکوچک مانند رفع اشکال قبوض برق ،پرداخت قبوض جریمه راهنمایی ورانندگی ،صدور گواهی نامه ،صدور دفترچه وغیره باید به مرکز شهرستان مراجعه کنیم واین کارهای پیش پا افتاده ای که میتوان با برنامه ریزی صحیح همه را در مرکز بخش انجام دتد..
دیگر شهروند آبدانی با انتقاد از مسولان یاد اورشد:مسولان باید این نقطه را بدانندکه خادم مردم هستند که اگر پست ومنصبی دارند به واسطه حمایت مردم از انها میباشد.
اسماعیل عارفی نیا افزود: خدمتگزاری بی منت به مردم موجبات رضایت پروردگار در پی خواهد داشت.
وی ادامه داد:باید بکوشند تا این بعد مسافت و رفت آمد مردم به مرکز شهرستان کمتر گرددمگر در مواقع ضروری که اجتناب ناپذیر است..
یکی دیگر از شهروندان آبدانی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه :نمایندگی ادارات مشکل بزرگی از دوش مردم برخواهد داشت گفت:قطعا مردم قدردان کسانی خواهند بود که آسایش و ارامش مردم فراهم میسازند و دغدغه های مردم را به حداقل میرسانند.
الیاس محمدی در پایان از مسولان خواست تا توجه ویژه به بخش ابدان داشته باشند و قطعا با استقرار نمایندگی ادارات بخشی از مشکلات مردم مرتغع میگردد..
در پایان مصاحبه مردمی به سراغ بخشدار آبدان رفتم واز استقرار نمایندگی ادارات در بخش جویا شدیم . وی ضمن تقدیر وتشکر از زحمات صورت گرفته و تلاش های دولت تدبیر وامید و فرماندار دیر یاد اورشد:مکاتبات تا سطح استان صورت گرفته است وقول مساعد داده شده است.
مسعود تنگستانی افزود:این دغدغه و این مشکل مردم در چارچوب قانون و با توجه به بخشنامه ها حل گردد.
وی ادامه داد:نمایندگی کمیته امدادو ثبت احوال در بخشداری مستقر گردیده و هر هفته یک روز اماده خدمت رسانی به مردم بخش ابدان هستند .
تنگستانی از استقرار نمایندگی اموزش وپرورش ،ورزش وجوانان در اینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد:تلاش های خوبی در خصوص این دو نمایندگی انجام گرفته وانشالله خبرهای خوبی به مردم بخش ابدان خواهیم داد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1354

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.