تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024

۱.۵ میلیارد ریال روغن موتور قاچاق در کنگان کشف شد

  • کد خبر : 1408
  • 22 مرداد 1396 - 11:43
۱.۵ میلیارد ریال روغن موتور قاچاق در کنگان کشف شد
رئیس پلیس شهرستان کنگان گفت: با توقیف یک دستگاه خودرو تریلر شش‌هزار لیتر روغن موتور به همراه لاستیک قاچاق در محور کنگان به ارزش ۱.۵ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش امواج نیوز ؛ سرهنگ رهام رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در کنگان با اشاره به برخورد قاطع با قاچاق در محورها و نقاط مختلف کنگان اظهار داشت: مشارکت مردم به ویژه خبرنگاران با پلیس کنگان سبب شده که فضای این شهرستان برای قاچاقچیان ناامن شود.
وی از اشراف اطلاعاتی پلیس در اجرای ماموریت‌های مختلف خبر داد و گفت: در ۴ ماه نخست امسال جرایم خشن در شهرستان کنگان کاهش یافته که نتیجه اشراف اطلاعاتی پلیس و افزایش مشارکت مردم در عرصه ماموریت‌های نیروی انتظامی است.
رئیس پلیس شهرستان کنگان با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاق کالا در کنگان خاطر نشان کرد: ماموران نیروی انتظامی کنگان با تلاش شبانه‌روزی با کالاهای خارجی بدون پروانه گمرکی جلوگیری می‌کنند.
رضایی از کشف روغن موتور قاچاق در کنگان خبرداد و تصریح کرد: توقیف یک دستگاه تریلی محموله روغن موتور و لاستیک تریلری به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.
وی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان کنگان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق و با به کارگیری عناصر اطلاعاتی خود موفق شدند یک دستگاه تریلی که قصد خارج شدن از این شهرستان داشته را شناسایی و متوقف کنند.
رئیس پلیس شهرستان کنگان از کشف بیش از شش‌هزار لیتر روغن موتور قاچاق خبر داد و افزود: در بازرسی از خودرو مذکور ۶ هزار و ۷۲ لیتر انواع روغن موتور خودرو و ۲۰ حلقه لاستیک تریلی قاچاق کشف شد.
رضایی با بیان اینکه این محموله قاچاق از شهرستان ماهشهر بارگیری شده خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناس ارزش محموله قاچاق یاد شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1408

نوشته های مشابه

02اردیبهشت
اینجا مرغ همسایه غاز هست
پتروشیمی ها برای بوشهر ندار، برای پایتخت دارا !

اینجا مرغ همسایه غاز هست

02اردیبهشت
ماجراجویی عجیب همسر سابق مهدی قایدی!

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.