تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

کنگان قطب درمانی جنوب استان بوشهر/انتقال کلینیک تخصصی به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان

  • کد خبر : 1418
  • 23 مرداد 1396 - 10:19
کنگان قطب درمانی جنوب استان بوشهر/انتقال کلینیک تخصصی به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان
دکتر حسن حیدری: در کشورهای ابرقدرت ، رسانه ها به عنوان یک ابزار تمام عیار در خدمت منافع ملی هستند و تحت هیج شرایطی از این خط قرمز عبور نمیکنند.

به گزارش امواج نیوز، در نشستیکه با حضور خبرنگاران چهار شهرستان جنوبی استان در شهرستان کنگان برگزار شد، علاوه بر رییس شبکه بهداشت و درمان و رییس بیمارستان امام خمینی(ره )، رییس دادگستری شهرستان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و شهردار کنگان نیز حضور داشتند.
این مراسم رییس روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز به عنوان مهمان حضور داشت.
رییس بیمارستان کنگان، معاون سیاسی اجتماعی شهرستان، رییس روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان و رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان به ایراد سخن پرداختند.
حسین قاسمی، مجری توانمند استان بوشهر نیز در این مراسم، مجریگری برنامه را بر عهده داشت.
سایت های ثلاث، کوگانا، زووم، امواج نیوز، کنگان نیوز، نایبند، چریف، عسلویه نیوز، آوای جم، آینه جم، تاورتا، آوای اشغال، پارس خلیج( دوراهک نیوز سابق)، مطاف ۲۴ ، روزنامه پیام عسلویه، فارس نیوز، مهر، نماینده رادیو و صدا و سیمای بوشهر دعوت بودند.
احمد خاکنژاد معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان در نشست رسانه های جنوب استان با متولیان حوزه سلامت شهرستان کنگان ضمن تشکر و تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان کنگان و شبکه بهداشت گفت:
گفتن نقاط مثبت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط رسانه ها، به مردم ارامش میدهد، ضمن اینکه نقد منصفانه نیز همیشه جایگاه سازنده خود را دارد.
سید مجید حسینی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نشست با رسانه های جنوب استان بوشهر ضمن تشکر از خبرنگاران چهار شهرستان جنوبی استان و مسولین شهرستان کنگان که همواره با نگاهی مثبت حامی حوزه سلامت منطقه بودند گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر جهت توسعه درمان به شکل متوازن، این را به سه قطب درمانی تقسیم کرده است.
وی افزود: کنگان به دلیل مرکزیت حوزه جنوب استان به عنوان قطب درمانی جنوب استان بوشهر می باشد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی از برنامه های این دانشگاه برای بیمارستان کنگان گفت و اظهار داشت: یکی از مهترین برنامه های دانشگاه با توجه به وجود ام ار ای در کنگان، جذب متخصص و جراح مغز و اعصاب برای این مرکز درمانی است. این کار در کنار تلاش دانشگاه علوم پزشکی نیاز به همت نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر نیز دارد.
حسینی برنامه و تاکید دانشگاه را انتقال کلینیک تخصصی به داخل بیمارستان کنگان عنوان کرد و افزود: با وجود کلینیک در داخل بیمارستان، امکان ارائه خدمات همزمان و سریع پزشکان متخصص در هر دو بخش راحت تر و سریع تر می شود.
وی در پایان کلیپی از برنامه راهبردی دانشگاه تا سال ۱۴۰۴ را برای حضار پخش کرد.
دکتر حسن حیدری رییس بیمارستان کنگان در نشست با رسانه های جنوب استان بوشهر، ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار گفت: در کشورهای ابرقدرت ، رسانه ها به عنوان یک ابزار تمام عیار در خدمت منافع ملی هستند و تحت هیج شرایطی از این خط قرمز عبور نمیکنند.
وی طرح تحول نظام سلامت را یک طرح موثر جهت کاهش پرداختی از جیب مردم عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این طرح بزرگ در بیمارستان کنگان نیز باعث دگرگونی شده است.
دکتر حیدری گفت: قبل از شروع طرح تحول، بیمارستان کنگان فقط هشت پزشک متخصص داشته است در حالی که اکنون تعداد پزشکان متخصص این مرکز درمانی بیش از ۴۰ پزشک است.
وی افزود: ام ار ای کنگان نیز از جمله تجهیزاتی است که از خرداد سال ۹۵ راه اندازی شده و تا خرداد سال نود و شش حدود ۸ هزار تصویر برداری ام آر آی انجام داده است.
وی گفت: تعداد تخت های فعال بیمارستان کنگان از ۱۳۰ به حدود ۲۰۰ تخت فعال رسیده است.
رییس بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: آمار کل مراجعین به بیمارستان کنگان در سال ۹۲ ( قبل از شروع طرح تحول سلامت)حدود ۶۴۵ هزار نفر، در سال ۹۳ ( شروع طرح سلامت) حدود ۷۱۰ هزار نفر، در سال ۹۴ حدود ۹۹۰ هزار نفر و در سال ۹۵ حدود یک‌میلیون و ۱۶۵ هزار نفر بوده است.
دکتر حیدری در پایان از همکاری مجموعه شهرستان کنگان، دانشگاه علوم پزشکی، خبرنگاران و مردم منطقه تقدیر کرد./ مصطفی صفایی

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1418

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.