تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

کنگان بزودی قطب بزرگ تجاری، توریست و گردشگری در جنوب کشور می شود

  • کد خبر : 1434
  • 25 مرداد 1396 - 11:30
کنگان بزودی قطب بزرگ تجاری، توریست و گردشگری در جنوب کشور می شود
شورای اسلامی شهر و شهرداری کنگان به منظور تعامل هر چه بیشتر با اصحاب مطبوعات و رسانه و تسهیل فرایندهای ارتباط با شهروندان محترم و انعکاس صحیح وبه موقع اخبار،اطلاعات و برنامه ها و فعالیت های انجام شده و در دست اقدام به جامعه شهری ، نشست خبری رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار کنگان با اصحاب رسانه در شب گذشته در شهرداری کنگان برگزار شد

یه گزارش امواح نیوز،شورای اسلامی شهر و شهرداری کنگان به منظور تعامل هر چه بیشتر با اصحاب مطبوعات و رسانه و تسهیل فرایندهای ارتباط با شهروندان محترم و انعکاس صحیح وبه موقع اخبار،اطلاعات و برنامه ها و فعالیت های انجام شده و در دست اقدام به جامعه شهری ، نشست خبری رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار کنگان با اصحاب رسانه در شب گذشته در شهرداری کنگان برگزار شد.

اکبر پاریابی شهردار کنگان در ابتدای این نشست صمیمی ضمن خوش آمد گویی به رئیس شورا و اصحاب رسانه رویکرد شهرداری کنگان درباره طرح های توسعه عمرانی شهر کنگان گفت: شهرداری کنگان همانند یک کارگاه بسیار فعال در تمامی شهر در حالا فعالیت است.

وی ادامه داد: در حال بازسازی چشمه بی بی حبش که در فاز اول تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری می رسد و در اختیار عموم شهروندان قرار می گیرد.

شهردارکنگان در مورد بزرگترین دهکده گردشگری ساحل جنوب کشور گفت: دهکده بزرگ گردشگری که از شهر کنگان شروع شده است که تا شهرستان دیر ادامه دارد این طرح به مساحت ۵۰۰ هکتار می باشد که تا پایان سال ۹۶ فاز اول این پروژه بزرگ به ارزش ۲۵ ملیارد تومان به بهره برداری می رسد.

پاریایی افزود:کنگان قطب بزرگ تجاری ، ترویست و گردشگری در جنوب کشور می شود .

وی اظهار کرد: احداث بلوار ساحلی از خیابان غدیر تا روستای قعله میان در فاز اول آن ۶ کیلومتر است که این طرح در هفته دولت آغاز می شود و عملیات و مطالعه پارک غدیر که در این مسیر می باشد انجام گرفته است.

شهردارکنگان در ادامه با اشاره به پروژه های شاخص شهرداری در این سال اظهار داشت:احداث بلوار سردار غلامی ، پارک ایثار،کمربندی شهر کنگان تا شهدای گمنام بنک ، احداث خیابان استخر و مدرس شرقی تا بلوار آیت الله مدنی ،احداث اسکه تفریحی تعدادی از پرژه های است که هفته دولت آغار می شود.

وی ادامه داد: محوطه سازی شهدای گمنام شهر کنگان و ایسگاه دوم آتشنشانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

در پایان خبرنگاران و اصحاب رسانه به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مسائل شهری پرداختند و شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند/ کوگانا

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1434

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.