تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024

جایگاه زنان و اهل سنت در دولت شما کجاست؟

  • کد خبر : 1449
  • 27 مرداد 1396 - 9:55
جایگاه زنان و اهل سنت در دولت شما کجاست؟
نماینده جنوب استان ادامه داد: چگونه است که تاکید می‌کنید در انتخاب کابینه تحت هیچ فشاری نبوده‌اید اما دلیل عدم انتخاب وزیر زن را تلویحا برخی مخالفت‌ها بیان می‌کنید؟ باید صادقانه به مردم بگویید که منشاء این مخالفت‌ها از کجاست؟

به گزارش امواج نیوز، نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور گفت: دوری ازشعارهای بیان شده که مردم با اتکاء به همین شعارها رای داده‌اند پیامدهای منفی در بدنه‌ی اجتماعی دولت دارد و رویگردانی از وعده‌ها موجب بی‌اعتمادی به نظام اسلامی می‌شود.
سکینه الماسی در جلسه عصر چهارشنبه مجلس که با موضوع بررسی برنامه وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم بود، ادامه داد: در انتخابات، رعایت عدالت در بهره‌مندی همه‌ مردم، فارغ از معیارهای جنسیتی، مذهبی، نژادی و… از فرصت‌های ارتقاء سیاسی و اداری به مردم وعده داده شد، ولی امروز بخش قابل‌توجهی از جامعه به طور جدی نگران است که تکلیف شعارهایی با محتوا و محوریت استفاده از ظرفیت عظیم زنان در کابینه چه شد؟
وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: چگونه است که تاکید می‌کنید در انتخاب کابینه تحت هیچ فشاری نبوده‌اید اما دلیل عدم انتخاب وزیر زن را تلویحا برخی مخالفت‌ها بیان می‌کنید؟ اگر اینگونه است، آیا بهتر نیست که صادقانه و با صراحت و شفافیت به مردم بگویید که منشاء این مخالفت‌ها از کجاست؟
نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تذکر خود با اشاره به مشارکت بالای جامعه اهل سنت در انتخابات افزود: نخبگان اهل سنت و نیروی‌های عظیم انسانی آنان در دولت شما چه جایگاهی دارند؟ چرا باید بخشی از مردم ما، که از صادق‌ترین، متعهدترین، انقلابی‌ترین و وطن‌دوست‌ترین مردم هستند احساس کنند که در دولت اسلامی جایگاهی ندارند؟
سکینه الماسی خطاب به روحانی گفت: از شما می‌خواهم تا با عمل به وعده‌های خود که به استناد اصول متعدد قانون اساسی و قوانین جاری کشور می‌باشد زمینه‌ی حضور بدون محدودیت زنان و اقلیت‌های مذهبی و قومی را در دولت فراهم کنید.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1449

نوشته های مشابه

02اردیبهشت
اینجا مرغ همسایه غاز هست
پتروشیمی ها برای بوشهر ندار، برای پایتخت دارا !

اینجا مرغ همسایه غاز هست

02اردیبهشت
ماجراجویی عجیب همسر سابق مهدی قایدی!

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.