تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

جشن ازدواج آسان در کنگان در نیمه دوم سال جاری برگزار می شود

  • کد خبر : 1473
  • 28 مرداد 1396 - 14:02
جشن ازدواج آسان در کنگان در نیمه دوم سال جاری برگزار می شود
ازدواج آسان ضرورتی اجتناب ناپذیر برای جامعه است

به گزارش امواج نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با تبریک سالروز ازدواج نورانی امیرالمومنین علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها و تاکید بر اینکه ازدواج آسمانی این انوار الهی الگویی برای همه جوانان است به جشن ازدواج آسان در کنگان اشاره و افزود: جشن ازدواج آسان در کنگان به همت ستاد ازدواج آسان ، جمعی از دستگاه های اداری و خیرین ویژه زوج های کم بضاعت و بی بضاعت در نیمه دوم سال جاری برگزار می شود.
رئیس ستاد ازدواج آسان و امام جمعه کنگان، ازدواج آسان را ضرورتی اجتناب ناپذیر برای جامعه دانست و بر لزوم احساس مسئولیت در برابر جوانان و ایجاد بستر مناسب برای ازدواج آسان در جامعه تاکید کرد.
خطیب جمعه با اشاره به تقارن آغاز به کار دولت دوازدهم با هفته دولت و ایام شهادت دولتمردان جاویدان شهیدان رجایی و باهنر اظهار امیدواری کرد: دولت دوازدهم در ولایت مداری، خدمت صادقانه و بی منت به مردم و روحیه جهادی به شهیدان رجایی و باهنر اقتدا کنند.
امام جمعه کنگان در بخش دیگر با تسلیت شهادت جانسوز امام جواد علیه السلام و بیان فضائل و مناقب آن حضرت بر لزوم برگزاری مراسم عزاداری باشکوه آن امام همام در سطح شهر تاکید کرد.
وی با تبریک و تسلیت شهادت شهید مدافع حرم و پاسدار رشید اسلام شهید محسن حججی گفت: این شهید والامقام با رشادت، شجاعت، ایثار و شهامت توانست عزت و کرامت ایرانی را به رخ جهانیان بکشاند و با صلابت خود دنیا را شگفت زده کند.
خطیب جمعه گفت: خون مظلوم این شهید والامقام و اشک فرزند معصوم اش موجب نابودی باقیمانده تکفیری و داعشی های وهابی خواهد شد.
محمودی در فراز دیگر با اشاره به انتصاب آیت الله هاشمی شاهرودی از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و تعیین دبیر و اعضای جدید مجمع گفت: نکته اول در این اتفاق مهم مثل همیشه نگاه فراجناحی رهبر فرزانه انقلاب با حفظ روحیه انقلابی در انتخاب اعضا و انتخاب عالمی مجتهد و وارسته بعنوان رئیس مجمع تشخیص و نکته دوم اهمیت و جایگاه مجمع بعنوان بازوی مشورتی رهبری است.
محمودی با اشاره به روز پزشک و بزرگداشت ابن سینا از تلاش های این قشر تقدیر کرد.
بیان مطالبی پیرامون کودتای ۲۸ مرداد و لزوم توجه به تاریخ و عبرت های آن و هوشیاری در برابر دشمن ، نکوداشت روز جهانی مساجد و نهضت موفق مسجد سازی در کنگان و لزوم توجه به معمور نمودن مساجد ، نکوداشت یاد و خاطره علامه مجلسی و بیان مطالبی پیرامون روز دحوالارض از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه های نماز جمعه کنگان بود./ ابوذر حسین پور

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1473

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.