تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024

هیات رییسه شورای شهر کنگان تشکیل نشد

  • کد خبر : 1519
  • 01 شهریور 1396 - 17:51
هیات رییسه شورای شهر کنگان تشکیل نشد
بدلیل عدم شرکت برخی اعضای شورای اسلامی شهر کنگان،هیات رییسه شورای این شهر تشکیل نشد

به گزارش امواج نیوز، فرماندار کنگان در گفتگو با خبرنگار ما با تایید این مطلب اظهار نمود: بدلیل عدم شرکت سه عضو از ۷ عضو شورای شهر کنگان ، جلسه تعیین هیات رییسه شورای این شهر به روز شنبه ۴ شهریورماه موکول شد.
عبدالنبی به تعیین هیات رییسه شوراهای اسلامی شهرهای بنک و سیراف اشاره و بیان نمود:انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر بنک با حضور هر پنج نفر عضو شورا برگزار که علی هوشیار به عنوان رئیس ، عباس حاجیان نایب رئیس، عبدالحسین عسکر شریفی به عنوان منشی انتخاب شدند.
یوسفی افزود: انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی سیراف نیز امروز برگزار که حسین روشن به عنوان رئیس، علی اکبر کمالیان نایب رئیس و غلامرضا مقصیدی نیز به عنوان منشی انتخاب شدند.
فرماندار کنگان همچنین از انتخاب هیات رییسه شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان در صبح امروز خبر داد.
یوسفی در بخش دیگر با تقدیر از تلاش شوراهای اسلامی در دور چهارم به آغاز به کار شوراهای جدید در دور پنجم اشاره و گفت: شوراها نماد مردم سالاری در حکومت دینی اند.
وی شوراها را واسطه ای قوی بین مردم و دولت دانست و با اشاره به کارآمدی شوراها عنوان نمود: انتظار جدی می رود شوراهای اسلامی با همکاری متقابل با دولت به حل مشکلات و مسائل موکلین خود یعنی مردم همت گمارند.
فرماندار کنگان رویکرد دولت دوازدهم را همکاری با شوراها در جهت رفع مشکلات مردم دانست و از شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست با اتخاذ تدابیر مناسب و عملی به دولت در جهت برآورده کردن خواسته ها و مطالبات مردم کمک کنند.
این مقام مسئول در پایان همدلی و همگرایی و توجه جدی به شور و مشورت را ضرورت اجتناب ناپذیر در کار شورایی دانست و بر ضرورت تحکیم دوستی ها و حفظ فضای همدلی در شوراها تاکید کرد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1519

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.