تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

کارکنان بهداشت محیط شهرستان دیّر تجلیل شدند

  • کد خبر : 152
  • 17 مهر 1395 - 15:44
کارکنان بهداشت محیط شهرستان دیّر تجلیل شدند
پرسنل بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان دیّر در آیینی با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش امواج نیوز از دیر، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر در آیین تجلیل از کارکنان بهداشت محیط و حرفه‌ای با اشاره به گستردگی فعالیت‌های آنان، اظهار کرد: تلاش و فعالیت همکاران بهداشت محیط و حرفه‌ای نقش مؤثری در کاهش موارد بیماری و افزایش سلامت افراد جامعه دارد.
مهندس عادل مقدس با تشریح بیماری‌هایی که ممکن است در اثر عدم رعایت بهداشت مواد غذایی سلامت افراد را تهدید کند، خاطرنشان کرد: نظارت، پایش و کنترل مستمر مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی، کنترل سلامت شاغلان در این اماکن و نیز رعایت بهداشت مواد غذایی متضمن سلامت مصرف‌کنندگان خواهد بود.
وی با تأکید بر اهمیت بهداشت و سلامت در زندگی افراد اضافه کرد: با برنامه‌ریزی مناسب، ارایه آموزش‌ها، پیگیری طرح‌های مداخله‌ای اجراشده، استفاده از اهرم‌های قانونی، شناسایی دقیق مشکلات منطقه و تلاش برای رفع مشکلات بتوانیم شاهد موفقیت‌های بیشتری در سال جاری باشیم.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر بابیان اینکه بهداشت محیط با تهدیدها و فرصت‌های زیادی روبروست، گفت: وظیفه ما شناسایی این تهدیدها و استفاده از فرصت‌های موجود برای ارتقاء سطح بهداشت محیط شهرستان است.
در پایان با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از تلاش‌ها و زحمات سیده زینب حسینی، زیبا حاجی‌پور، احمد شجاعی، فاطمه محمدکاظمی، زهرا گرامی‌نژاد، مهدی بشیریان، زهرا کردوانی، محمد راد، نصیبه عبدالهی، زینب حسین‌پور و معصومه ابراهیمی تجلیل شد.

۰۴__e4ae843a ۰۳__bbf87e52

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=152

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.