تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024

احداث سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در روستاها

  • کد خبر : 1531
  • 02 شهریور 1396 - 20:50
احداث سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در روستاها
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت:سالانه 200 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در روستاها احداث می شود.

به گزارش امواج نیوز، حجت الاسلام محمدعلی رضایی روز پنجشنبه در نخستین روز از بزرگداشت هفته دولت در حاشیه آیین افتتاح ۲۰واحد مسکونی در شهرستان کنگان  در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: از برکات حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و خدمات بنیاد مسکن در محرومیت زدایی و احداث مسکن برای اقشار آسیب پذیر است.
وی یادآورشد: احداث منازل مسکونی در شهرها نیز از دیگر فعالیت های بنیاد مسکن است که با امضای تفاهمنامه با نهادهای حمایتی در سطح کشور در حال اجراست.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: سهم استان بوشهر در سال جاری ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی است که تاکنون قریب ۲ هزار واحد آماده و واگذار شده است.
این مقام مسئول یادآورشد: از ۲۰ واحد مسکونی افتتاح شده در شهرستان کنگان ، ۱۰ واحد به طلاب فاقد مسکن و ۱۰ واحد نیز به مددجویان و اقشار آسیب پذیر فاقد مسکن واگذار شده است.
رضایی گفت: حل مشکل مسکن اقشار آسیب پذیر در کل کشور در جهت تحقق فرمان امام راحل و منویات خلف صالح ایشان رویکرد مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که پیش بینی می شود در آینده نه چندان دور بصورت کامل محقق شود.
همزمان با نخستین روز از هفته دولت در آیینی با حضور قایم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و مسئولان محلی پروژه ۲۰ واحدی مسکونی در شهر بنک کنگان افتتاح شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در حاشیه این آیین در گفت وگو با ایرنا گفت: این پروژه ۲۰ واحدی در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در ۵ بلوک به مساحت ۳۷۸ متر مربع احداث و به بهره برداری رسید.
حمید حیدری بریدی افزود: این واحدها با زیربنای ۹۵ متر مربع در سال ۹۴ شروع و با اعتبار۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل آورده های مردمی و تسهیلات بانکی به بهره برداری رسید / ابوذر حسین پور

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1531

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.