تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

تمامی ظرفیت های انسانی همشهریان را برای پیشرفت و تعالی شهرم بکار خواهم برد

  • کد خبر : 1537
  • 04 شهریور 1396 - 18:17
تمامی ظرفیت های انسانی همشهریان را برای پیشرفت و تعالی شهرم بکار خواهم برد
رئیس شورای شهر کنگان گفت: به ذره ذره خاک کنگان عزیز قسم یاد میکنم که تمام تلاش و انرژی خود را برای پیشرفت و تعالی شهرم بکار ببرم و در این راه از تمامی ظرفیت های انسانی همشهریان عزیزم بهره خواهم برد.

به گزارش امواج نیوز، پس از رای گیری و انتخاب هیات رئیسه و نهایتا انتخاب نادر احمدی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر کنگان، بدون شک مردم این شهر مشتاقانه پیگیر سوابق کاری و برنامه های وی برای کنگان هستند.
به طور حتم رئیس جدید شورای اسلامی شهر کنگان با توجه به اظهاراتی که در حاشیه انتخاب هیات رئیسه شورا داشته است، همراهی و همفکری و حمایت مردم را در این پست خطیر را با تمام وجود پذیرا می باشد.
طبق اظهارات رئیس جدید شورای شهر کنگان، در امورات شورا به شکل شورایی و مشورتی عمل خواهد شد و در این زمینه از تفکرات و ایده های اعضاء و همکاران کنونی شورای اسلامی، عیسی کرمی، خلیل غلامی، طاها دشتی مطلق، مرتضی منصوری، اصغر پاریابی و فاطمه دیانی حداکثر استفاده خواهد شد.
نادر احمدی ساعتی پس از انتخاب به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث، پیامی کوتاه را خطاب به شهروندان کنگانی صادر کرد که در ادامه می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و فهیم شهر کنگان
با سلام و ادای احترام
اکنون که به لطف پروردگار و اعتماد شما مردم و همچنین همراهی همکاران بزرگوارم در شواری اسلامی شهر کنگان موفق به کسب جایگاهی برای خدمتگزاری به شما مردم خوب و نجیب شده ام، بر خود واجب می دانم بدون توجه به گرایشهای سیاسی، اجتماعی، مذهبی و قومی، خدمتگزار همه همشهریان عزیزم باشم.
از آنجایی که موفقیت مجموعه شورای اسلامی و شهرداری در گرو حمایت و راهنماییهای شما مردم دلسوز و پرسشگر خواهد بود، به همین دلیل از تمام دلسوزان شهر زیبایمان کنگان، خالصانه درخواست دارم که در هر زمان و هر مکان فرزندان خود در شورای اسلامی شهر را از نصایح و انتقادات سازنده خود محروم نسازند.
در پایان به ذره ذره خاک کنگان عزیز قسم یاد میکنم که تمام تلاش و انرژی خود را برای پیشرفت و تعالی شهرم بکار ببرم و در این راه از تمامی ظرفیت های انسانی همشهریان عزیزم بهره خواهم برد.
با آرزوی توفیق و سربلندی برای شما عزیزان
خدمتگزار شما، نادر احمدی

 

مختصری از بیوگرافی و سوابق نادر احمدی:
متولد سال: ۱۳۵۵
مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی
عضو دور چهار شورای شهر کنگان
عضو و نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر کنگان در دوره چهارم
رئیس سابق هیات کونگ فو شهرستان کنگان
استاد دانشگاه( در کنگان)

غلامعباس علیخواه نماینده، سیرافی در شورای شهرستان کنگان شد
طالب آهار عضو شورای شهر سیراف در گفتگو با ثلاث اظهار داشت:
در جلسه ای که امروز اعضای محترم شورای اسلامی شهر سیراف تشکیل داد،

عضو شورای اسلامی شهر سیراف گفت: غلامعباس علیخواه با اکثریت آراء به عنوان نماینده شورای سیراف در شورای اسلامی شهرستان کنگان انتخاب شد.
به نظر می رسد که شورای پنجم سیراف از انسجام کافی برای خدمت بیشتر به مردم برخوردار است.
شورای شهر سیراف در سه روز، هیات رئیسه، شهردار و نماینده خود در شورای شهرستان را انتخاب کردند تا یک اتفاق خوب و امیدوار کننده برای مردم سیراف رقم بزنند.
شورای سیراف در همان روز نخست مراسم تحلیف، هیات رئیسه خود را انتخاب کرد و ساعتی پس از آن، وضعیت شهردار این شهر را مشخص کردند و سه روز پس از آن( امروز شنبه)، نماینده خود در شورای شهرستان را نیز انتخاب و معرفی کردند تا نشان دهند از انسجام و اتحاد بالایی برخوردارند/ ثلاث

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1537

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.