تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۵۱ پروژه در شهرستان دیر

  • کد خبر : 1565
  • 04 شهریور 1396 - 20:51
بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۵۱ پروژه در شهرستان دیر
فرماندار شهرستان دیر گفت: امسال در هفته دولت شاهد بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 51 پروژه هستیم که از این تعداد عملیات اجرایی 23 پروژه با اعتبار بیش از 126 میلیارد‌ ریال آغاز و 28 پروژه با اعتبار بیش از 109 میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش امواج نیوز از شهرستان دیّر، فرماندار دیّر ظهر امروز در همایش تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: روز کارمند روز تکریم از انسان های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت صادقانه به مردم و کسب رصای خداست.
حمزه اعتماد اضافه کرد:کارمندان در صورت تکریم ارباب رجوع می‌توانند نقش تأثیرگذاری در رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه داشته باشند.
وی با بیان این که در نظام جمهوری اسلامی کارمندان جایگاه والایی دارند،تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های یک کارمند نمونه گشاده‌رویی و برخورد خوب با ارباب رجوع است.
فرماندار دیّر افزود: رعایت تقوا و حقوق شهروندی، داشتن روحیه انتقادپذیری، وقت شناسی و مردمی‌بودن از دیگر ملاک‌های یک کارمند در تراز نظام اسلامی است.
وی با اشاره به خدمات دولت در شهرستان دیّر عنوان کرد: امسال در هفته دولت عملیات اجرایی ۲۳ پروژه با اعتبار بیش از ۱۲۶ میلیارد‌ ریال آغاز و ۲۸ پروژه دیگر نیز با اعتبار بیش از ۱۰۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسد.
اعتماد ادامه داد: در مجموع بیش از ۲۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های شهرستان دیّر در هفته دولت هزینه شده است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1565

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.