تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

۲۴۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در عسلویه افتتاح شد

  • کد خبر : 1573
  • 05 شهریور 1396 - 19:00
۲۴۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در عسلویه افتتاح شد
فرماندار شهرستان عسلویه گفت: همزمان با هفته دولت پروژه‌های عمرانی در شهرستان عسلویه با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی چند پروژه با ۱۲۵ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش امواج نیوز از عسلویه، عبدالله نادری بعدازظهر امروز در آیین مراسم ازدواج ۳۰ زوج جوان در شهرستان عسلویه با بیان اینکه توجه و حمایت از جوانان در اولویت برنامه‌ها است اظهار داشت: جوانان از سرمایه‌های مهم جامعه هستند و بایداز توانایی و انرژی آنان در عرصه‌های مختلف استفاده شود.
وی با بیان اینکه رسیدگی به محرومان در اولویت برنامه‌ها است خاطر نشان کرد:کمک به رفع نیازهای افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره) وظیفه شرعی و اداری همه مسئولان و مردم است.
فرماندار عسلویه با بیان اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به محرومان و مستضعفان و سازمان‌های حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی دارد خاطر نشان کرد: دولت در عمل ثابت کرده که پیشگام یاری مستمندان است و تمام تلاش خود را برای توانمندسازی مددجویان و ریشه کن کردن فقر به کار می‌گیرد.
نادری بیان کرد: بنابر اعلام مسئولان کمیته امداد کشور سال قبل مبلغی بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد تومان به کمیته امداد اختصاص یافته است تا بتواند خدمتی قابل قبول به مردم ارائه دهد.
وی، ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام گرفته در شهرستان عسلویه خاطر نشان کرد:کمک به محرومان اعتقاد قلبی ماست و ما متعهد هستیم تا بتوانیم لبخندی برلب‌های مددجویان بنشانیم .
عبدالله نادری با بیان اینکه مهم‌ترین نیازجوانان به خصوص جوانان کم بضاعت مسکن است تاکید کرد: در سال گذشته ۱۰ واحد مسکونی به مدد جویان کمیته امداد عسلویه اهدا شد و امسال نیز در تلاش هستیم با پیگیری‌های انجام گرفته بتوانیم برای رفع نیاز اساسی این افراد گام برداریم.
فرماندار عسلویه در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های هفته دولت خاطر نشان کرد: ۱۱۹ پروژه در عسلویه آماده افتتاح و ۸ پروژه آماده کلنگ زنی است.
وی با بیان اینکه اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح ۲۴۰ میلیارد ریال است افزود:همزمان با هفته دولت پروژه‌های عمرانی در شهرستان عسلویه با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی چند پروژه با ۱۲۵ میلیارد ریال آغاز شد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1573

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.