تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

مدیرعامل پارس جنوبی جم: بدهی نداریم

  • کد خبر : 1578
  • 06 شهریور 1396 - 9:29
مدیرعامل پارس جنوبی جم: بدهی نداریم
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: دنبال شگفتی سازی نیستیم و یک تیم بی حاشیه هستیم.

به گزارش امواج نیوز، بهرام رضائیان در مورد اینکه چطور تیم پارس جنوبی توانسته صدرنشین لیگ برتر شود، اظهار داشت: یک هفته بعد از اینکه تیم ما در لیگ یک قهرمان شد، هیات مدیره باشگاه تشکیل شد و مهدی تارتار را به عنوان سرمربی ابقا کردند و بعد از آن هم سرمربی برنامه های مورد نظرش و فهرست بازیکنان مورد نیازش را به ما تحویل داد. تیم ما تمریناتش را به موقع آغاز کرد. اردوهای داخلی و خارج از کشور را به موقع برگزار کردیم.
وی افزود: بازیکنان ما تمام تلاششان را برای موفقیت انجام می دهند و مهدی تارتار هم شبانه روز کار می کند و امیدوارم در کنار هواداران مان روند صعودی تیم ادامه داشته باشد.
مدیرعامل پارس جنوبی در مورد اینکه از نظر مالی این باشگاه چه وضعیتی دارد گفت: تیم ما با همه بازیکنان و مربیان تسویه حساب کرده و هیچ بدهی نداریم. بازیکنان و کادرفنی تیم فقط به فکر تمرین و فوتبال هستند و حاشیه ای در تیم ما وجود ندارد.
رضائیان درمورد اینکه امکان دارد این تیم به سرنوشت تیم هایی مثل برق شیراز دچار شود و یکباره افت کند، اظهار داشت: ما تجربه چنین تیم هایی را داریم. از یک سو کاملا بی حاشیه هستیم و بازیکنان ما با انگیزه هستند. یکدل شده ایم که نتایج خوبی بگیریم البته فراموش نمی کنیم که تیمی تازه وارد در لیگ برتر هستیم و مشکلات خاص خودمان را هم داریم با این حال برخلاف برخی از تیترها دنبال شگفتی سازی نیستیم و بازیکنان ما می خواهند توانایی هایشان را اثبات کنند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1578

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.