تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024

درمانگاه تامین اجتماعی دیر در هفته دولت کلنگ زنی می شود

  • کد خبر : 1587
  • 06 شهریور 1396 - 21:36
درمانگاه تامین اجتماعی دیر در هفته دولت کلنگ زنی می شود

به گزارش امواج نیوز، مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی دیر در هفته دولت با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خبر داد. دکتر پور حکیمی گفت: با تلاش مسوولان استانی و پیگیریهای مستمر خانم الماسی نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در […]

به گزارش امواج نیوز، مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی دیر در هفته دولت با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
دکتر پور حکیمی گفت: با تلاش مسوولان استانی و پیگیریهای مستمر خانم الماسی نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در جهت ارتقاء وضعیت درمانی شهرستان دیر پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی دیر با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی کلنگ زنی می شود .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت ۵هزارمترمربع و بازیر بنای ۱۸۰۰مترمربع در دو طبقه و با برآورد اعتبار ۵۲ میلیارد ریال احداث خواهد شد.
وی افزود: درمانگاه تامین اجتماعی دیر هم اکنون در مکانی استیجاری به ارایه خدمت می پردازد وانتظار می رود با احداث این مرکز درمانی بتوانیم گامی در جهت ارایه خدمات درمانی مطلوب برای مردم این شهرستان برداریم .

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1587

نوشته های مشابه

02اردیبهشت
اینجا مرغ همسایه غاز هست
پتروشیمی ها برای بوشهر ندار، برای پایتخت دارا !

اینجا مرغ همسایه غاز هست

02اردیبهشت
ماجراجویی عجیب همسر سابق مهدی قایدی!

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.