تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

۳ میلیارد ریال به جمعیت هلال‌احمر کنگان اختصاص یافت

  • کد خبر : 1592
  • 07 شهریور 1396 - 9:18
۳ میلیارد ریال به جمعیت هلال‌احمر کنگان اختصاص یافت
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کنگان از اختصاص مبلغ سه میلیارد ریال اعتبار طی سال جاری به این جمعیت خبر داد.

به گزارش امواج نیوز، ابراهیم هوشمندیان بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه نشست با مسئولان کنگان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است تا مسئولان گزارش خدمات خود را برای مردم تشریح کنند.
وی با بیان اینکه سالن چند منظوره هلال احمر یکی از نیازهای این جمعیت است، افزود: نیاز به احداث مکان مناسبی برای اقلام ضروری در این شهرستان احساس می شود و انتظار داریم تا دهه فجر این مشکل برطرف شود.
هوشمندیان ادامه داد: این فضا نه تنها در زمان های عادی آماده خدمت رسانی در حوزه ورزش است بلکه می تواند اسکان خوبی در شرایط اضطراری برای مردم این شهرستان در هر زمان و حادثه باشد که مبلغ ۲۰۰میلیون تومان برای تکمیل سالن در نظر گرفته شده و انتظار داریم مسولان یار و یاور ما باشند و با تکمیل این سالن بخشی از مشکلات مردم را رفع کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان به آسیب شناور نجات هلال احمر در حادثه اتش سوزی اشاره کرد و گفت: درسال گذشته از طریق شناور شش هزار و ۱۲۲ساعت امداد رسانی داشته ایم. همچنین ۱۶ مورد حادثه با ۴۰مجروح در این مدت رخ داده است.
وی تصریح کرد: همچنین مبلغ یک میلیارد ریال برای دو موتور و ترمیم شناور اختصاص داده شده و پیگیری های زیادی انجام گرفته تا هرچه زودتر این معضل برطرف شود.
هوشمندیان تصریح کرد: سال گذشته پایگاه امداد و نجات مستقر در شیرینو علاوه بر آمبولانس به خودروی نجات تجهیز شد؛ این خودرو با توجه به دارا بودن امکانات رها سازی و اطفای حریق در این پایگاه کمک شایانی به تصادفات بین جاده ای داشت.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1592

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.