تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

پارس جنوبی، نایب قهرمان فوتبال ساحلی جوانان کشور

  • کد خبر : 1595
  • 07 شهریور 1396 - 9:24
پارس جنوبی، نایب قهرمان فوتبال ساحلی جوانان کشور
رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال ساحلی استان بوشهر گفت: مسابقات فوتبال ساحلی جوانان کشور به ترتیب با قهرمانی و نایب قهرمانی تیم های مقاومت گلسا پوش یزد و پارس جنوبی بوشهر پایان یافت.

به گزارش امواج نیوز، علیرضا سعیدی درگفت و گو با خبرنگار ما افزود: در روز پایانی مسابقات تیم گلساپوش یزد که در یک روز مانده به پایان بازی ها موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شد در دیدار نهایی با نتیجه ۲ بر صفر برابر پارس جنوبی بوشهر شکست خورد.
وی بیان کرد: تیم صنعت فرش حداد اصفهان نیز در چهارمین بازی خود برابر شهرداری چابهار همانند سه بازی گذشته متحمل شکست شد و نتیجه را ۴ بر ۳ به حریف چابهاری خود واگذار کرد.
سعیدی افزود: تیم آرتین چابهار در یک بازی پرگل با نتیجه قاطع ۱۱ بر ۳ تیم ایفا سرام اردکان یزد را شکست داد.
وی گفت: در پایان این بازی ها تیم های مقاومت گلسا پوش یزد، پارس جنوبی بوشهر، آرتین چابهار، ایفا سرام اردکان یزد و شهرداری چابهار به ترتیب با ۱۲، ۱۱، ۹ ،۹ و ۴ امتیاز در رده های نخست تا پنجم قرار گرفتند و تیم صنعت فرش حداد اصفهان نیز بدون امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.
این دور از مسابقات از چهارشنبه هفته گذشته در بوشهر آغاز شد و شب گذشته با اهدا جام به تیم قهرمان و تجلیل از برترین ها به کار خود پایان داد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1595

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.