تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

مرکز خدمات سلامت دهان و دندان شهرستان کنگان به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 1598
  • 07 شهریور 1396 - 10:38
مرکز خدمات سلامت دهان و دندان شهرستان کنگان به بهره‌برداری رسید
به مناسبت هفته دولت و با حضور فرماندار، معاونین ومسئولین ادارات شهرستانمرکز خدمات سلامت دهان ودندان کنگان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش امواج نیوز، رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگان در حاشیه این مراسم گفت: درراستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و باهدف پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان،مرکز خدمات سلامت دهان ودندان کنگانراه‌اندازیشد.
مهندس محمد بازیاری افزود: در مرکز خدمات سلامت دهان ودندانانواع خدمات شامل آموزش بهداشت دهان و دندان، معاینه، جرم‌گیری،ترمیمو سایر خدمات و پیشگیری و درمانی به مردم منطقه ارایهمی‌شود.
ویخاطرنشان کرد: علاوه بر راه‌اندازی این مرکز خدمات سلامت دهان ودندان ، واحدهای دندانپزشکی بنک و سیراف نیز در مردادماه سال جاری راه‌اندازی گردیده که می‌تواندگام بزرگی در عرصه سلامت بهداشت دهان و دندان مردم شهرستان و منطقه داشته باشد.
رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگان اظهار داشت:کلینیک سیار دندانپزشکی نیز که شامل یک خودرو مجهز به وسایل و تجهیزات دندانپزشکی می‌باشد به شهرستان اختصاص داده‌شده که به‌صورت سیار در مناطق دوردستو روستایی خدمات دندانپزشکیارایه خواهد کرد.
فاطمه آهو خوش، سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت قدس نیز در این آیین عملکردسال۹۵ آن مرکز را ارایه داد.
عبدالنبی یوسفی فرماندارشهرستان کنگان نیز از متولیان حوزه سلامت شهرستان و استان بابت راه‌اندازی این مرکز خدمات سلامت دهان ودندان و ارایه خدمات سلامتبه مردم شریف منطقه تشکر کرد.
مرکز خدمات سلامت دهان و دندان وظیفه ارتقای سلامت دهان و دندان ازطریقارایه خدمات آموزشی، پیشگیری ودرماندندانپزشکی با اولویت گروه‌های هدف (افراد زیر ۱۴سال مادران باردار و شیرده) را بر عهده دارد.
این مرکز خدمات سلامت دهان و دندان شامل اتاق معاینه، آموزش تئوری وعملی که آموزش‌های صحیح مسواک زدن واستفاده درست ازنخ دندان وراه‌های پیشگیری از پوسیدگی دندان را انجام خواهد داد.

این مرکز بااعتباری معادل ۶ میلیارد و ۷۰۰میلون ریال به بهره‌برداری رسید.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1598

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.