تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024

تاجیک: تجمع بزرگ عاشوراییان در شهرستان کنگان برگزار می شود

  • کد خبر : 161
  • 17 مهر 1395 - 18:15
تاجیک: تجمع بزرگ عاشوراییان در شهرستان کنگان برگزار می شود
مراسم 8 محرم باحضور تمام هیئت های زنجیرزنی وسینه زنی شهرستان همچون سالهای گذشته برگزار می شود و هیئت ها به سمت سپاه کنگان محل تجمع بزرگ هیئت های عاشورایی حرکت می کنند.

به گزارش اموج نیوز، اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شهرستان کنگان گفت: یکی از کارکرد های هیئت های مذهبی تزریق امید به جامعه بشریت از طریق برگزاری جشن های مهدویت در سراسر دنیا می باشد.

وی در ادامه گفت: به دلیل اهمیت نقش و اثر مثبت مساجد، هیئت ها و روحانیون، دشمنان مکتب تشیع در صدد هستند تا برای نابودی شیعه بین روحانیون و شیعیان فاصله ایجاد کنند تا بدین ترتیب مساجد و هیئت های مذهبی کارکرد خود را از دست دهند.

تاجیک افزود: دیگر کارکرد این محافل ایجاد وحدت و همبستگی در جامعه هست همانطور که شاهد هستیم در طول مدت برگزاری مراسم های عزاداری شاهد حضور افراد در طیف های مختلف در کنار یکدیگر هستیم که یکدل و یکرنگ برای برگزاری با شکوه مراسم عزاداری امام حسین(ع) گرد هم می آیند.

وی خواهان حضور با شکوه همه ی هیئت های عزاداری در تجمع روز تاسوعا شد و گفت: هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی با هماهنگی هر چه بیشتر و به صورت متمرکز در مراسم عزاداری روز ۸ محرم که همچون سال گذشته از ساعت ۱۵ شروع می شود، شرکت کنند.

مراسم ۸ محرم باحضور تمام هیئت های زنجیرزنی وسینه زنی شهرستان همچون سالهای گذشته برگزار می شود و هیئت ها به سمت سپاه کنگان محل تجمع بزرگ هیئت های عاشورایی حرکت می کنند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=161

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. سلام.بااینکه رزمندهای فروان وبسیجیان جانبرکفی درشهرستان داریم .اصلاازرشادتهاوحماسهای که فرماندهان این مرزوبوم داشتند یاداوری نمیشودکه به نسل جوان منتقل کنند

    • سلام .لطفاتوجه به بیکاری فرزندان ایثارگران ورزمندگان وبازنشستگان این قشرجامعه داشته باشیید ممنونم.

  2. سلام متاسفانه سپاهم هیچ توجهی به بیکاری فرزندان ایثارگرورزمنده بازنشسته خودندارد.شاهدفرزندان باسواداین قشرزحمت کش بدون اشتغال هستیم.لطفا به این موضوع مهم توجه بیشتری شود ممنونم.

  3. سلام .لطفاتوجه به بیکاری فرزندان ایثارگران ورزمندگان وبازنشستگان این قشرجامعه داشته باشیید ممنونم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.