تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

شایسته نیست مجاورین صنعت از نعمت مسکن محروم باشند

  • کد خبر : 1673
  • 11 شهریور 1396 - 1:19
شایسته نیست مجاورین صنعت از نعمت مسکن محروم باشند
حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در خطبه های نماز عید سعید قربان افزود: نباید در کنگانی که نام قطب اقتصادی کشور را یدک می کشد عده زیادی از حداقل ها در مسکن محروم باشند.

به گزاش امواج نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در خطبه های نماز عید سعید قربان افزود: نباید در کنگانی که نام قطب اقتصادی کشور را یدک می کشد عده زیادی از حداقل ها در مسکن محروم باشند.
وی گفت: زیبنده نیست در کنار صنایع عظیم نفت و گاز جوانان کنگان و عسلویه از بیکاری رنج ببرند.
خطیب نماز عید قربان اظهار داشت: کنگان و عسلویه نگین ایران اسلامی اند و همه کشور از برکات و نعمت های این شهر بهره منداند و انتظار جدی اینست همزمان با توسعه صنعت به توسعه این دو شهرستان توجه جدی کنند.
وی با اشاره به افتتاح کمربندی کنگان با حضور مقام عالی وزارت کار و با تقدیر از دست اندرکاران این پروژه بیان نمود: انتظار می رفت نماینده دولت ضمن دیدار با مردم صدای جوانان بیکار این شهر را می شنید.
محمودی با تبریک عید قربان و آغاز دهه ولایت و امامت گفت: همه باید نسبت به برگزاری باشکوه جشن های دهه ولایت و ابلاغ پیام غدیر همت گمارند.
وی با اشاره به برگزاری مراسم محوری شهادت امام باقر (علیه السلام) و آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه برادران ، به مراسم باشکوه دعای عرفه اشاره و از اهتمام مردم به مراسم معنوی و ائمه اهلبیت تشکر کرد.
امام جمعه کنگان در پایان به سنت حسنه قربانی در کنگان اشاره و گفت: امسال به همت موسسه خیریه المهدی (عج) ، مرکز نیکوکاری علی بن ابیطالب (علیه السلام) کوزه گری ، کمیته امداد امام (ره) و دفتر امام جمعه قریب ۱۵۰ راس دام و ۲ نفر شتر بعد نماز جنب مصلای کنگان قربانی شد / ابوذر حسین پور کنگان

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1673

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.