تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024

شهردار سیراف: بخاطر شرایط خانواده، استعفا داده ام

  • کد خبر : 1679
  • 12 شهریور 1396 - 17:19
شهردار سیراف: بخاطر شرایط خانواده، استعفا داده ام
شهردار سیراف گفت: دلیل کناره گیری بنده از این سمت، مشکلات خانوادگی است و قطعا تنها دلیل این تصمیم رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده و فرزندانم می باشد.

به گزارش امواج نیوز، صبح امروز غلامحسین حیدری شهردار جوان سیراف در یک اقدام غیر منتظره استعفا داد.

شهردار سیراف در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: دلیل کناره گیری بنده از این سمت، مشکلات خانوادگی است و قطعا تنها دلیل این تصمیم رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده و فرزندانم می باشد.

وی افزود: می خوام اندکی بیش از قبل در اختیار خانواده و فرزندانم باشم.

شهردار سیراف عنوان کرد: سیراف می تواند با تکیه بر همدلی میان اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین امام جمعه محترم این شهر و مردم، به مراتب شرایط توسعه و رشد خود را نسبت به قبل افزایش دهد.

حیدری افزود: از تمام مسئولین استانی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی( نماینده سابق و کنونی)، مسئولین شهرستانی، مردم سیراف و رسانه ها که در این چهار سال ما را همراهی کردند سپاسگزارم.

وی گفت: از اعضای محترم شورای شهر و امام جمعه معزز و پر تلاش نیز صمیمانه تشکر می کنم که همواره ما را حمایت کردند.

شهردار سیراف در پایان گفت: از همه همکارانم در شهرداری سیراف و همچنین خانواده ام که همواره کنارم بوده اند صمیمانه تشکر می کنم و از همه مردم و مسئولین طلب حلالیت دارم.

گفتنی است غلامحسین حیدری از ۴ سال پیش از شورای شهر سیراف به عنوان شهردار سیراف انتخاب شد. وی در ان زمان حدودا ۳۲ سال داشت و لقب جوان ترین شهردار جنوب استان بوشهر را به خود اختصاص داد.

وی در دوره پنجم شورای اسلامی سیراف نیز توانست رای اعتماد شورای شهر را برای ادامه کار اخذ کند.

 

شورای اسلامی شهر سیراف نیز با تایید موضوع استعفای شهردار سیراف، بیانیه ای را به شرح زیر صادر نموده و جهت انتشار در اختیار سایت خبری ثلاث گذاشتند.

باسلام و احترام محضر همشهریان عزیز همانطور که مطلعید شهردار محبوب و زحمتکش شهرمان جناب آقای حیدری بنا به دلیل بیماری فرزندشان و جهت پیگیری درمان ایشان ، استعفاء خود را به شورای اسلامی تقدیم نمودند. جا دارد به تاسی از فرهنگ والای ایرانی از تلاشهای بی وقفه ایشان در عمران و آبادانی سیراف و نیز حمایت های فرهنگی ،آموزشی و ورزشی ایشان که بر هیچ کس پوشیده نیست نهایت تقدیر و سپاس داشته باشیم . و برای ایشان آرزوی سلامتی فرزند دلبندشان و موفقیت خودشان در تمام عرصه های زندگی از خداوند خواهانیم

همچنین لازم است به عرض عزیزان برسانم که شورای اسلامی در راستای اجرای وظیفه قانونی خود در اولین فرصت به موضوع استعفاء رسیدگی و در صورت موافقت بلافاصله سرپرست شهرداری را تعیین و متعاقبا اقدام به انتخاب شهردار جدید می نماید قطعا در تصمیمات اتخاذ شده نظرات و رضایتمندی همشهریان عزیز مد نظر می باشد / ثلاث

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1679

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.