تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

بنیانگذاران سلامت اجتماعی جامعه بهورزان هستند

  • کد خبر : 1693
  • 13 شهریور 1396 - 20:20
بنیانگذاران سلامت اجتماعی جامعه بهورزان هستند
معاون سیاسی فرماندار شهرستان کنگان در آیین تجلیل از بهورزان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت:بهورزان به عنوان بنیانگذاران سلامت اجتماعی جامعه تضمین‌گر سلامتی مردم در اولین سطحارایه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی به مردم هستند.

به گزارش امواج نیوز، احمد خاک‌نژاد افزود: اگر در جامعه‌ای سلامت جسمی وجود نداشته باشد هرگز نباید از آن جامعه انتظار سلامت روحی و اجتماعی داشت.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه تاثیر گذار بهورزان گفت: بهورزان عهده‌دار بار سنگینی در نظام سلامت هستند و در دستیابی و تحقق شاخص‌های بهداشتی درمانی نقش بسزایی دارند.
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با تبریک روز بهورز و تقدیر از زحمات آنان گفت:بی‌تردید بهورزان به‌عنوان سنگرداران خط اول ارائه خدمات بهداشتی درمانی در دستیابی به دستاوردهای بهداشتی در گذشته و حال نقش بسیار مهمی داشته و دارند.
دکتر محمد مهدی خواجه ئیان در حاشیه مراسم تجلیل از بهورزان شبکه بهداشت کنگان تاکید کرد: نتیجه اهمیت تلاش و نقش همه عزیزان بهورز شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان الکترونیکی شدن پرونده‌های سلامت این شهرستان است.
بیشترین بار مسئولیت نظام سلامت بر دوش بهورزان است
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز گفت: یکی از ارکان موفقیت نظام سلامت کشور بهورزان هستند چرا که بیشترین بار مسئولیت نظام سلامت بر دوش بهورزاناست.
مهندس بازیاری اظهارداشت: بی شک یکی از مهمترین و اصلی ترین عوامل موفقیت نظام سلامت، توجه به نظام شبکه‌ای است که در آن خانه بهداشت به عنوان اولین و اصلی ترین سطح ارائه خدمات بهداشتی برای پیشگیری است.
وی خاطر نشان کرد: بهورز از میان مردم انتخاب می‌شود تا با فراگیری مطالب بهداشتی به آنان خدمت ‌کند از این رونزد مردم از جایگاه پر اهمیتی برخوردار است.
گفتنی است مراسم تجلیل از بهورزان شهرستان کنگان با حضور معاون سیاسی فرماندار کنگان، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه، رییس شبکه بهداشت و درمان، بخشدار و معاونین اداری و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان برگزارشدو از زحمات کلیه بهورزان و پزشکان مراکزجامع سلامت تحت پوشش شبکه بهداشت شهرستان کنگان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1693

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.