تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

توزیع ۱۶۰۰ بسته نوشت افزاز و لباس مدرسه در بین دانش آموزان کنگان

  • کد خبر : 1695
  • 14 شهریور 1396 - 12:15
توزیع ۱۶۰۰ بسته نوشت افزاز و لباس مدرسه در بین دانش آموزان کنگان
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان استان بوشهر گفت: در آستانه سال تحصیلی به همت خیران و دفتر امام جمعه کنگان یکهزار و 600بسته نوشت افزار و لباس فرم مدرسه میان دانش آموزان بی بضاعت در این شهرستان توزیع شد.

به گزارش امواج نیوز ، عبد الحسین رهبر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این یکهزار و ۶۰۰ دانش آموز نیازمند و بی بضاعت شهرستان کنگان ۵۵۰ نفر تحت حمایت کمیته امدادو مابقی دانش آموزان بی بضاعت نیازمند کمک هستند.
وی بیان کرد: امسال به همت خیران، موسسه های خیریه، دفتر امام جمعه کنگان و شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس، برای همه دانش آموزان بی بضاعت شهرستان بسته تحصیلی و لباس تهیه شد که بیشتر آن در بین دانش آموزان توزیع شده است.
رهبر اضافه کرد: این بسته های تحصیلی هر کدام به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و شامل کیف، کفش، لوازم تحریر و لباس است.
وی افزود: شماری از این بسته ها با حضور مسئولان شهرستان به صورت نمادین میان دانش آموزان توزیع شد و پوشاک دانش آموزان نیز با هماهنگی آموزش و پرورش با تخفیف ویژه تحویل دانش آموزان می شود.
مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان با قدردانی از مردم نیکوکار و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از آنها خواست در تامین نیازمندی های دانش آموزان بی بضاعت در آستانه آغاز سال تحصیلی کمک کنند تا جشن عاطفه ها امسال با شکوه برگزار و مشکلات دانش آموزان نیازمند برطرف شود.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1695

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.