تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

جوایز ویژه شورای شهر کنگان به ثبت نام کنندگان سرشماری اینترنتی

  • کد خبر : 173
  • 20 مهر 1395 - 15:04
جوایز ویژه شورای شهر کنگان به ثبت نام کنندگان سرشماری اینترنتی
شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان در نظر دارد برای افرادی که محل سکونت شان شهرستان کنگان است و در سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت می کنند، به قید قرعه، جوایز نفیسی را اهدا کند.

به گزارش امواج نیوز، سرشماری می تواند دولت را برای ارائه خدمات مطلوب، حل مشکلات و توسعه و عمران کشور بر اساس نیازسنجی ها یاری دهد.

اکبر پاریابی رئیس شورای اسلامی شهر کنگان در این خصوص با دعوت مردم جهت مشارکت در این طرح ملی گفت: هموطن گرامی، همشهری عزیز با مشارکت در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن که پایه و اساس برنامه ریزی در راستای تخصیص منابع مالی ( اعتبارات )جهت ارائه خدمات زیر بنایی در ابعاد مختلف آموزشی  بهداشتی ، درمانی ، فرهنگی ، عمرانی ، خدمات شهری و … می باشد آینده ای روشن برای توسعه و تعالی شهر و ایجاد محیطی شایسته و شاداب برای فرزندانمان رقم زنیم.

وی افزود: مکان های ثبت نام رایگان اینترنتی سرشماری در کنگان: -۱ دفاتر پیشخوان خدمات دولت ( رضوان زاده ، پاساژ نامداری  –  رزمی زاده کوچه پزشکان  –  اداریش خ استقلال  – شهامتی روبروی شهرداری) -۲  ستاد سرشماری شهرستان واقع دراداره  تبلیغات اسلامی کنگان -۳ کلیه ادارات دولتی شهرستان  -۴  کافی نت های سطح شهرستان کنگان -۵ تمامی مدارس سطح شهرستان -۶  ثبت نام از طریق اینترنت در منزل با مراجعه به  وب سایت  www.sarshomari95.ir می باشد.

پاریابی خاطرنشان کرد: جوایز ارزشمند و نفیس طرح شرکت در سرشماری اینترنتی عبارتند از سکه بهار آزادی، تلویزیون LED ، لپ تاپ ، تبلت، گوشی هوشمند و صد ها جوایز نفیس دیگر .

رئیس شورای اسلامی شهر کنگان اضافه کرد: جهت شرکت در قرعه کشی، ضمن ثبت، نام کد رهگیری خود را به صورت حضوری به شهرداری بندرکنگان تحویل نمائید ( در ایام تعطیل به واحد موتوری شهرداری بندر کنگان مراجعه شود ) و یا مشخصات خود را به شکل زیر به سامانه پیام کوتاه شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان ارسال نمائید.

۱۰۰۰۲۱۳۷۱۳۷۱۳۷

نام و نام خانوادگی* کد ملی سرپرست* تعداد اعضاء خانواده *کد رهگیری

وی یادآور شد: این قرعه کشی و جوایز ویـژه افـرادی است که محـل سکونت  آنها شهـرستان کـنگان می باشد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=173

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.