تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024

هدف ما ماندگاری در لیگ برتر است / پارس جنوبی جم هم از رقابت های جام حذفی کنار رفت

  • کد خبر : 1764
  • 19 شهریور 1396 - 11:19
هدف ما ماندگاری در لیگ برتر است / پارس جنوبی جم هم از رقابت های جام حذفی کنار رفت
تیم فوتبال پارس جنوبی جم که در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده است در همان بازی اول جام حذفی شکست خورد و کنار رفت.

به گزارش امواج نیوز، در ادامه رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور شامگاه امروز جمعه تیم های پارس جنوبی جم و نساجی مازنداران به مصاف هم رفتند که در پایان ۱۲۰ دقیقه دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

در ضربات پنالتی این تیم نساجی مازندران بود که عملکردی بهتری داشت و ۴ بر ۳ به برتری رسیده و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

قبل از این تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان و سایپا هم از دور مسابقات کنار رفته بودند.

تارتار: از این به بعد همه تمرکز ما روی لیگ برتر خواهد بود/ تعطیلی لیگ برتر به تیم ما صدمه زد

به گزارش آینه جم؛ سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تأکید کرد که همه تمرکز تیمش پس از حذف از رقابت‌های جام حذفی روی موفقیت در لیگ برتر خواهد بود.

مهدی تارتار پس از شکست تیمش در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل نساجی و حذف از این رقابت‌ها اظهار داشت: در ابتدا جا دارد که عید غدیر را تبریک بگویم. بازی کاملاً یک‌طرفه بود. باید به بازیکنان و مربیان تیم نساجی تبریک بگویم. به حق‌شان رسیدند. بچه‌های ما خیلی تلاش کردند، اما زیبایی فوتبال به همین چیزهاست.

وی افزود: پنالتی بیشتر به شانس بستگی دارد و معمولاً ۵۰-۵۰ است. در این بین تیمی که تمرکز داشته باشد می‌تواند به تیمی که در پنالتی‌ها تمرکزش را از دست می‌دهد، چیره شود. در هر حال به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و بابت زحمات‌شان ممنونم. از این به بعد همه تمرکز ما روی لیگ برتر خواهد بود. ما سال اول حضورمان در لیگ برتر است و باید خودمان را به یک جایگاه خوب برسانیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه امروز شما نساجی را دست‌کم گرفته بودید یا اهمیتی به این بازی ندادید که آنها توانستند بازی را ببرند، یادآور شد: همه تمرکزمان روی لیگ برتر است. ما سال اول حضورمان در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم و اولویت‌مان هم ماندن در لیگ برتر است. ما از این بازی به‌عنوان دیداری استفاده کردیم که بازیکنانی که کمتر به میدان رفته بودند یک محک جدی بخورند. همچنین سعی کردیم همه بازیکنان‌مان به میدان بروند و نیروی‌مان تقسیم شود که خدای ناکرده آسیب نبینیم.

تارتار با اشاره به وقفه ایجاد شده در روند لیگ برتر خاطرنشان کرد:‌ تعطیلی لیگ برتر بیشتر به تیم ما صدمه زد و از شرایطی که داشتیم خارج شدیم. شما الان نگاه کنید که به جز ما چند تیم لیگ برتری هم از جام حذفی کنار رفتند. فکر می‌کنم تعطیلی مسابقات لیگ برتر روی عملکرد پارس جنوبی اثر منفی گذاشت.

وی در مورد عملکرد داور دیدار تیمش مقابل نساجی گفت: داوری در حد و اندازه‌های این بازی نبود. حداقل در حد و اندازه‌های ما که نبود. داور به نظر من خوب عمل نکرد و حتی صحنه‌های ۵۰-۵۰ را هم به نفع تیم میهمان سوت زد. ما می‌خواستیم خطر ایجاد کنیم، اما داور سوت می‌زد و بازی را متوقف می‌کرد. بازیکنان‌مان می‌خواستند بپرند بی‌دلیل خطا می‌گرفت. به‌هر حال ما فیلم بازی را بازبینی می‌کنیم. شاید هم ما اشتباه کرده باشیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی با اشاره به آخرین وضعیت علی دشتی خاطرنشان کرد: باید ببینیم در طول هفته وضعیت او به چه شکلی خواهد بود. در حال حاضر شرایطش خوب نیست.

تارتار در مواجهه با سؤال خبرنگاری که از او در مورد دست ندادن سرمربی دو تیم پیش از بازی و اظهارات مهدی پاشازاده مبنی بر غیرحرفه‌ای بودن این کار پرسید، تصریح کرد: به‌هر حال ما کار خودمان را کردیم. ما تیم میزبان هستیم و سرمربی تیم میزبان هم وظیفه دارد به رسم میهمان‌نوازی به سمت نیمکت تیم میهمان برود. حالا آنها دوست دارند، بیایند و دوست هم ندارند، نیایند. مهم نیست آن شخص در نشست خبری بعد از بازی چه چیزی گفته است. ما کاری را کردیم که به نظر خودمان درست بود / آیینه جم

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1764

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.