تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024

مسئولین به داد نیروهای بومی برسند

  • کد خبر : 1790
  • 25 شهریور 1396 - 9:21
مسئولین به داد نیروهای بومی برسند
اکنون که زمان بهره برداری برخی سایت ها رسیده بی انصافی است که نیروهای بومی را اخراج کنند ، لذا حداقل انتظار اینست مسولان محلی و استانی مانع تضییع حقوق نیروهای بومی این خطه شوند.

به گزارش امواج نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله سبحانی در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به بحث تعدیل نیروهای بومی در برخی شرکت های منطقه گفت: گرچه تعدیل امری نسبتا عادی است اما نباید به این بهانه نیروهای بومی را از شرکت ها اخراج کنند.
وی افزود: اکنون که زمان بهره برداری برخی سایت ها رسیده بی انصافی است که نیروهای بومی را اخراج کنند ، لذا حداقل انتظار اینست مسولان محلی و استانی مانع تضییع حقوق نیروهای بومی این خطه شوند.
خطیب موقت کنگان در فراز دیگر با تسلیت حلول ماه محرم به پیام های عاشورای حسینی پرداخت و عنوان داشت: عاشورا روز تفسیر عملی قرآن و روز ظهور دین به معنی واقعی آن بود.
سبحانی گفت:عاشورا روز مهر بطلان بر آل امیه و مصداق بارز آن در عصر حاضر یعنی آل خبیث سعودی است.
وی عاشورا رافرهنگی غنی ، اصیل و جامع دانست و اظهار نمود: امروز در دنیا خیلی از دشمنان تلاش می کنند تا این فرهنگ را منزوی کنند که این یک هشدار است و جهان اسلام و بویژه تشیع باید با نهادینه کردن فرهنگ عاشورا در جهان زمینه عزت اسلام و مسلمین و ذلت دشمنان را فراهم و بستر را برای فرج امام زمان ارواحنا فداه مهیا کنند.
خطیب موقت جمعه بیان کرد: عاشورا باید اشک ریخت اما اشک جلادهنده دلها ، سوزاننده دشمن و ویران کننده خانه های ظلم .
سبحانی با گرامیداشت ۲۴ ذی الحجه روز مباهله و تشریح ماجرای مباهله گفت: روز مباهله سند افتخاری برای امت اسلام بویژه شیعه است.
وی در بخش دیگر با اشاره به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس و جشن عاطفه ها ، بر ضرورت توجه و کمک به دانش آموزان نیازمند تاکید کرد.
امام جمعه موقت کنگان در پایان با اشاره به سالروز اشغال بیروت توسط صهیونیست ها و سالروز کشتار فلسطینیان توسط این رژیم سفاک ، بر لزوم تداوم انتفاضه تاکید کرد./ ابوذر حسین پور

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1790

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.