تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

اختتامیه کانون های تابستانه فراغت دانش آموزان شهرستان کنگان برگزار شد

  • کد خبر : 1795
  • 26 شهریور 1396 - 10:14
اختتامیه کانون های تابستانه فراغت دانش آموزان شهرستان کنگان برگزار شد
کانون تابستانه شهرستان میزبان جشن پایانی کلاس های اوقات فراغت و تجلیل از فعالین این عرصه بود.

به گزارش امواج نیوز ، در این برنامه معاون فرماندار ومسئولین شهرستان ،اعضای ستاد اوقات فراغت ، دانش آموزان شرکت کننده کلاس های اوقات فراغت و اولیای آنها ، مدیران ، مربیان و سایر عوامل دست اندرکار در اوقات فراغت این شهرستان حضور داشتند .
عبدالحسین رهبر مدیر شهرستان ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر و تشکر از همه مسئولین ، مربیان و دست اندرکاران طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ، به ارائه گزارش اجمالی از فعالیت های کانون های تابستانه در سطح شهرستان پرداخت و خطاب به دانش آموزان گفت : اوقات فراغت زمان بهتر اندیشیدن، بهتر فکر کردن و بهتر تصمیم گیری کردن است وی تسریع کرد : انسان های بزرگ با استفاده صحیح ازفرصت اوقات فراغت به درجات عالی رسیده اند . همچنین افزود: برای موفق شدن نباید از سختی های راه بترسید بلکه باید عزم خود را جزم کنید و با همه سختی مبارزه کنید تا به آینده ای درخشان دست یابید که اندر بلای سخت پدید آید فضل و بزرگ مردی و سالاری.
در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اجرا ودر پایان به تعدای ازمربیان و دانش آموزان توسط مسئولین هدایای به رسم یادبود تقدیم گردید.ودر اخر شرکت کنندگان از دستاوردهای دانش آموزان واعضای کانون بازدید نمودند .

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1795

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.