تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

فرهنگ دفاع مقدس درجامعه نهادینه شود

  • کد خبر : 1811
  • 26 شهریور 1396 - 18:06
فرهنگ دفاع مقدس درجامعه نهادینه شود
دفاع مقدس گنجینه ای ناب برای ملت مقاوم و بزرگ ایران و پشتوانه ای قوی نظام دینی آن است طوریکه امروز به برکت این گنجینه و پشتوانه محکم جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی از جایگاه ممتازی برخوردار است.

به گزارش امواج نیوز، عبدالنبی یوسفی فرماندار کنگان روز یکشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس گنجینه ای ناب برای ملت مقاوم و بزرگ ایران و پشتوانه ای قوی نظام دینی آن است طوریکه امروز به برکت این گنجینه و پشتوانه محکم جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی از جایگاه ممتازی برخوردار است.
وی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم نیز با تاسی به سیره حسینی و شهدای دفاع مقدس از حریم اهل بیت دفاع می کنند.
یوسفی با تسلیت حلول ماه محرم اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با دهه محرم فرصتی مغتنم برای اشاعه فرهنگ عاشوراست زیرا دفاع مقدس زاییده قیام سرخ حسینی است.
فرماندار کنگان، مقاومت و استقامت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس را از افتخارات ماندگار ملت شهید پرور و شجاع ایران اسلامی دانست و بیان کرد: همین فرهنگ ایثار و مقاومت است که دشمن را ناامید و مایوس کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) کنگانگفت: امسال در هفته دفاع مقدس بیش از ۶۰ برنامه در این شهرستان برگزار می شود.
سرهنگ اسماعیل تاجیک افزود: تجمع بزرگ رزمندگان با حضور مقام های کشوری و لشکری، عطرافشانی قبور مطهر شهدا و تجلیل از خانواده معظم شاهد و ایثارگر، افتتاح ۳۵ واحد مسکونی مددجویان، برگزاری محافل شب های خاطره دفاع مقدس، روایتگری در مدارس و رژه نیرووهای مسلح از مهمترین این برنامه هاست / ابوذر حسین پور

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1811

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.