تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

ضرورت توانمندسازی نیروی انسانی در عسلویه

  • کد خبر : 1842
  • 27 شهریور 1396 - 21:15
ضرورت توانمندسازی نیروی انسانی در عسلویه
فرماندار عسلویه با تاکید بر ضرورت توانمندسازی نیروی انسانی در عسلویه گفت: طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار نقش بسزایی در توانمند سازی نیروی انسانی دارد.

به گزارش امواج نیوز به نقل از مهر؛ عبدالله نادری در نشست طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار اظهار داشت: مهارت آموزی در محیط کار واقعی یکی از حوزه های کاری آموزش فنی و حرفه‌ای است که طی آن مهارت و شایستگی مورد نیاز در چهار چوب استانداردهای آموزشی از استاد به کار آموز همراه با فرآیند تولید محصول وارائه خدمات منتقل می شود و طرح با استفاده از توان واحد های صنعتی و صنفی کشور عملیاتی شده است.

وی افزود: این طرح با مصوبه شورای عالی کار اجرایی شده است و اگرچه شرکت در این طرح به معنای اشتغال این جوانان تحصیل کرده نیست ولی می‌تواند مهارت‌هایی را به آنها ارائه دهد که برای به کارگیری در مشاغل پایدار به آن نیازمند هستند و البته برای واحدهای صنعتی که بیشترین همکاری را در اجرای این طرح داشته‌اند در کمسیون کارگری شهرستان مشوق‌هایی در نظر گرفته خواهد شد.

عبدالله نادری خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه صنعت نفت در آموزش و حضور شرکت‌هایی در منطقه که هم اکنون هم در بحث آموزش بسیار فعال هستند امیدواریم عسلویه در استان و در کشور در اجرای این طرح که به یکی از دغدغه های اصلی ما یعنی توانمندسازی نیروی مرتبط است، حائز رتبه اول شود.

نادری خطاب به مدیران حاضر در جلسه وظایف شرکت ها در ارتباط باجامعه پیرامونی را یاد آور شد و افزود: مشکلات حوزه اشتغال در شهرستان عسلویه با حضور صنعت نفت و گاز و پتروشیمی قابل توجیه نیست و ضروری است با هماهنگی بیشتر این شرکت‌ها با اداره کار و اشتغال منطقه ویژه به صورت جدی تر جهت رفع این مشکل اقدام شود.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1842

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.