تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024

روز غنچه ها، جوانه ها و شکوفه ها در شهرستان کنگان

  • کد خبر : 1850
  • 30 شهریور 1396 - 9:01
روز غنچه ها، جوانه ها و شکوفه ها در شهرستان کنگان
همزمان با سراسر کشور جشن روز غنچه ها، جوانه ها و شکوفه ها در شهرستان برگزار گردید.

به گزارش امواج نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان با حضور در دبستان شهید منصور بهزادی، آغاز سال تحصیلی را به نو آموزان تبریک گفت و بیان داشت: مهر، ماه تحرک و نشاط است که با ایجاد نگرش های مثبت و پویا در دانش آموزان، تقویت انگیزه تلاش و تحصیل، کاهش دغدغه، اضطراب، تردید و زدودن هرگونه آثار بدبینی نسبت به درس، مدرسه، کلاس، معلم و سرانجام آشنایی با شخصیت و دیدگاه های دانش آموزان می تواند در روزهای اول مدرسه صورت پذیرد.
شاکر محیسن اظهار داشت: تقارن ماه مهر و ماه محرم را به فال نیک می گیریم چرا که در هر دو ماه تلاش می شود جهل و نادانی از جامعه رخت ببندد و علم و آگاهی حاکم شود.
وی افزود: دوره دبستان از جهت تعلیم و تربیت، بهترین دوران است در این دوره، کودک ویژگی های روانی و آمادگی کاملی برای تربیت پذیری و ادب آموزی دارد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان خطاب به والدین دانش آموزان گفت: غالبا خانواده ها می پندارند که اگر فرزند خود را روانه مدرسه کنند وظیفه تعلیمی و تربیتی خود را نسبت به وی انجام داده اند و دیگر نیاز به مشارکت جدّی آنها نیست؛ حال آن که هم در زمینه آموزش و هم از جنبه تربیت نیاز جدی به مشارکت آنها با اولیای مدرسه هست. مدرسه هرگز به تنهایی نمی تواند از عهده آموزش و پرورش دانش آموزان برآید و همه کمبودها را جبران نماید بنابراین نمی توان از خانواده و واحدهای دیگرغیر از مدرسه سلب مسئولیت کرد و بار سنگین تعلیم و تربیت را تنها بر دوش معلمان و اولیای مدرسه نهاد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1850

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.