تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024

اعزام ۲۰۰ دانش‌آموز بسیجی عسلویه به راهیان نور

  • کد خبر : 187
  • 20 مهر 1395 - 15:22
اعزام ۲۰۰ دانش‌آموز بسیجی عسلویه به راهیان نور
جانشین سپاه شهرستان عسلویه از اعزام ۲۰۰ دانش آموز بسیجی عسلویه به راهیان نور خبر داد.

به گزارش امواج نیوز از عسلویه، سرهنگ حسین تمیمی‌نیا ظهر سه‌شنبه در نشست مشترک سپاه و آموزش و پرورش، اردوهای راهیان نور را یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی دانست و اظهار داشت: باید این حرکت هر سال پرشورتر برگزار شود چرا که این اردوها در اشاعه فرهنگ شهادت و ایثارگری رزمندگان نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه فضای دفاع مقدس در پرورش روحیه الهی و معنوی تاثیر بالایی داشته است، بیان کرد: دوستان و عزیزانی که به راهیان نور می‌روند، فضای دفاع مقدس برایشان یادآوری می شود.

جانشین سپاه عسلویه ضمن تشکر از همکاری و هم‌یاری مجموعه فرمانداری و اداره آموزش و پرورش عسلویه گفت: ۲۰۰ دانش آموز پسر از شهرستان عسلویه در آبان ماه به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی افزود: با اعزام این کاروان‌ها غربت شهدا به‌صورت شفاف و گویا برای جوانان تبیین می‌شود و نسل امروز با هم‌سن و سال‌های خود که مدافعان مرزهای جمهوری اسلامی بودند به صورت کامل آشنا می‌شوند.

این مقام مسئول هدف از اجرای بزرگترین عملیات فرهنگی را آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ترویج و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس، مقابله با جنگ نرم دشمن، تقویت روحیه ایثار و از خود گذشتگی بیان کرد.

جانشین سپاه عسلویه در پایان از حضور راویان دفاع مقدس و روحانیون همراه با کاروان‌های اعزامی خبر داد و تصریح کرد: همراهی راویان و روحانیون با کاروان‌ها می‌تواند مانند یک کلاس درس برای جوانان و نوجوانان ما مفید باشد و با روایت گری راویان و روحانیون، به بینش دانش‌آموزان در خصوص دستاوردهای جنگ هم کمک می‌کند.

 

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=187

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.