تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

۳۷نقطه حادثه خیز درجاده های استان بوشهر شناسایی شد

  • کد خبر : 197
  • 22 مهر 1395 - 10:47
۳۷نقطه حادثه خیز درجاده های استان بوشهر شناسایی شد
معاون امور عمرانی استانداری بوشهرگفت:37 نقطه حادثه خیز در جاده های این استان شناسایی شده که 21 نقطه آن باید مطالعه و با مشارکت سازمان راهداری کشور رفع خطر شود.

به گزارش امواج نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر محمد حسن باستی درنشست کمیته مدیریت ایمنی حمل ونقل وسوانح رانندگی استان بوشهر افزود: ۱۶ نقطه جاده ای در استان بوشهر حادثه خیزی بیشتری دارند که رفع خطر آنها باید در اولویت قرار گیرد.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر اظهارداشت:۸ کشته براثر حادثه رانندگی در یکی از محورهای این استان بطول ۷۰ کیلومتر در یک ماه نگران کننده است که باید راهکار اساسی در کنترل سرعت خودروها در محور یاد شده اتخاذ شود.
باستی گفت:مجهز شدن محور ساحلی جنوبی بعنوان یکی از نقاط حادثه خیز به دوربین کنترل سرعت و برخورد قاطع با رانندگان خودروهای شوتی باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
وی افزود:همچنین تجهیز جاده های استان بوشهر به دوربین هوشمند کنترل سرعت و استقرار اورژانس فوریت های پزشکی ضروری است.
باستی افزود: اکنون در تمامی محورهای استان بوشهر طرح چهار خطه شدن درحال اجرا ست .
وی با اشاره به کاهش تصادف های فوتی در جاده های استان بوشهرگفت:هرچند ارتقای سطح ایمنی جاده ها از رسالت های مسئولان است اما رانندگان هم باید مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام تردد درجاده ها را مورد توجه قرار دهند.
باستی افزایش گشت های نامحسوس پلیس راه در جاده های استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای اجرایی شدن این طرح پیگیری های لازم صورت می گیرد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=197

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.