تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024

تاسیسات آب شیرین‌کن بوشهر ۲۰ درصد به تولید آب بوشهر می‌افزاید

  • کد خبر : 208
  • 22 مهر 1395 - 11:54
تاسیسات آب شیرین‌کن بوشهر ۲۰ درصد به تولید آب بوشهر می‌افزاید
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: تاسیسات اب شیرین‌کن بوشهر بزودی بطور کامل وارد مدار تولید می‌شود که با بهره‌برداری از این تاسیسات ۲۰ درصد به تولید آب بوشهر می‌افزاید.

 به گزارش امواج نیوز از بوشهر، کیقباد یاکیده صبح امروز در بازدید از تاسیسات آب شیرین‌کن بوشهر با بیان اینکه منابع تامین آب استان بوشهر در قالب طرح‌های آب‌شیرین‌کن تدوین شده اظهار داشت: اکنون برای راه‌اندازی طرح‌های آب‌شیرین‌کن مجوزهای لازم از سوی وزارت نیرو صادر شده و اجرای این طرح‌ها با مشارکت بخش خصوصی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه به ظرفیت روزانه ۱۱۰ هزار متر مکعب تولید آب آشامیدنی از خلیج فارس در استان بوشهر صادر شده گفت: این میزان ظرفیت در نقاط مختلف ساحلی استان بوشهر طراحی شده که در شهرهای دلوار، بوشهر، کنگان، عسلویه و سیراف اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه طرح آب شیرین کنگان با ظرفیت روزانه ۱۰ هزار متر مکعب وارد مدار تولید شده گفت: این طرح که با مشارکت بخش خصوصی اجرایی شده سال قبل وارد مدار تولید شد که نقش مهمی در تامین آب آشامیدنی شهرستان کنگان دارد.

یاکیده از اجرای طرح آب شیرین‌کن بوشهر خبرداد و افزود: این پروژه با مشارکت ۴۲۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی اجرایی شده که اکنون بالای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه مرحله نخست آب شیرین‌کن بوشهر بطور آزمایشی وارد مدار  تولید شده گفت: آب شیرین‌کن بوشهر ظرفیت تولید روزانه ۱۰ هزار متر مکعب آب آشامیدنی دارد که اکنون  عملیات تولید از این تاسیسات بصورت آزمایشی آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه این پروژه در آینده نزدیک به ظرفیت نهایی می‌رسد گفت: با بهره‌برداری کامل از تاسیسات آب شیرین‌کن بوشهر ۲۰ درصد به ظرفیت آب آشامیدنی این شهر می‌‌افزاید.

یاکیده از اجرای طرح خط انتقال آب از تاسیسات یاد شده خبرداد و گفت: این طرح تکمیل شده که اکنون روزانه آب تولیدی آب شیرین‌کن به مخازن ذخیره و توزیع آب بوشهر منتقل شده است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=208

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.