تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024

مردم پشتیبان نیروی انتظامی باشند

  • کد خبر : 2338
  • 16 مهر 1396 - 10:12
مردم پشتیبان نیروی انتظامی باشند
امام جمعه آبدان گفت : نیروی انتظامی در تمام عرضه‌ها حضوری چشمگیر دارند و زحمات زیادی برای کاهش جرایم و برقراری نظم در جامعه می‌کشند که البته باید مردم نیز در انجام ماموریت‌های پلیس، به این نیرو کمک کنند.

به گزارش  امواج نیوز، حجت الاسلام محمد حمیدی‌ نژاد ظهر امروز در دیدار با رییس و پرسنل کلانتری آبدان با تبریک هفته نیروی انتظامی خدمت همه تلاشگران عرصه نظم و امنیت، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات شبانه‌روزی و بی‌منت نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران است‌.
وی افزود: نیروی انتظامی در تمام عرضه‌ها حضوری چشمگیر دارند و زحمات زیادی برای کاهش جرایم و برقراری نظم در جامعه می‌کشند که البته باید مردم نیز در انجام ماموریت‌های پلیس، به این نیرو کمک کنند.
امام جمعه شهر آبدان با اشاره به روایتی از حضرت امیرالمومنین(ع) عنوان کرد: نیروی های نظامی دژ محکمی در مقابل خاطیان هستند و الحمدالله نیروی انتظامی که تحت لوای فرماندهی معظم کل قوا برای دلگرمی مردم گام بر می‌دارد از سلامت خوبی برخوردار است.
وی تصریح کرد: امنیت حاکم بر مملکت نعمت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم و پرسنل کلانتری آبدان همکاری خوبی با مردم مسولین دارند که جای تقدیر دارد.
فرمانده کلانتری آبدان نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی و تشکر از همراهی امام جمعه آبدان با پرسنل این کلانتری یادآور شد: الحمدالله امنیت خوبی در بخش آبدان وجود دارد که این نشان از همراهی امام جمعه و همه مردم ولایت‌مدار این بخش با مجموعه پلیس است.
حسن تیموری ادامه داد: وظیفه نیروی انتظامی تولید امنیت است و ما به صورت شبانه‌روزی در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش می‌کنیم.
فرمانده کلانتری آبدان از همه مردم خواست تا از طریق سامانه ۱۱۰که پل ارتباطی نیروی انتظامی با مردم است و همچنین سامانه ۱۹۷ جهت انتقادات، پیشنهادات و تقدیر از مامورین نیروی انتظامی تماس بگیرند / رضامحمدی

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2338

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.