تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

عادل عمویی سرپرست گمرک کنگان شد

  • کد خبر : 2342
  • 17 مهر 1396 - 17:57
عادل عمویی سرپرست گمرک کنگان شد
فرماندار کنگان گفت: کنگان دارای بزرگترین سرمایه، استعدادها و پتانسیل هایی می باشد که می تواند باعث رونق و پیشرفت این شهرستان شود.

به گزارش امواج نیوز، یوسفی فرماندار کنگان افزود: این شهرستان دارای مردمانی نجیب، صبور و اصیل بوده که همواره یاور و پشتیبان مسئولان صادق برای پیشرفت این منطقه هستند.
مهندس عبدالنبی یوسفی در ادامه بیان داشت: باید با شناخت دقیق تر از امکانات این شهرستان در راستای رونق تجارت و کسب کار بیشتر گام برداریم و شاهد یک تجارت  و گمرک فعال باشیم.
فرماندار کنگان خواستار تعامل و همکاری گمرک با مجموعه ادارات و مردم نجیب شهرستان که تنها معیشت آنان از کسب همین تجارت است، شدند.
قره بیگی گفت: گمرک کنگان بیشترین سهم را در ارزش تجارت در کشور ایفا می کند و این گمرک به عنوان سومین منبع درآمد استان بوشهر محسوب می شود.
در این آیین گودرزی سرپرست سابق گمرک کنگان گزارشی از اقدامات انجام شده در زمان تصدی خود ارائه نمودند و از مردم خوب شهر کنگان که همیشه حامی و تعامل خوبی با مجموعه گمرک داشنتد قدردانی نمودند.
سپس عادل عمویی سرپرست جدید گمرک کنگان گفت: امیدوارم وظایف و اهداف سازمانی را با همکاری مسئولان در جهت رضایت مردم تلاش نمایم و از حسن اعتماد مدیر کل گمرک به این حقیر در جهت تصدی گمرک کنگان تقدیرمی نمایم.
گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های نوید گودرزی در مدت تصدی مسئولیت گمرک کنگان تقدیر گردید و حکم انتصاب عادل عمویی به عنوان سرپرست گمرک شهرستان کنگان نیز به وی اعطاء شد.
شایان ذکر است عادل عمویی با ۲۲ سال سابقه در سمت رییس گمرک دیلم – رییس درب خروج گمرک بوشهر – رییس گمرک منطقه ویژه اقتصادی بوشهر را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2342

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.