تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024

بیکاری باعث تاخیر در ازدواج جوانان کنگانی شده است

  • کد خبر : 2381
  • 22 مهر 1396 - 9:52
بیکاری باعث تاخیر در ازدواج جوانان کنگانی شده است
حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با انتقاد از بیکاری جوانان بومی اظهار نمود: نداشتن شغل و بیکاری باعث شده تا میل به ازدواج در جوانان این منطقه کمرنگ و تاخیر در ازدواج صورت گیرد.

به گزارش امواج نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی بارها گفته ام زیبنده نیست در کنار صنایع عظیم نفت و گاز جوانان این خطه از بیکاری رنج ببرند.

محمودی گفت: انتظار جدی از مسئولان استانی و بویژه مسئولان صنعت و شرکت ها اینست که برای اشتغال جوانان این منطقه چاره اندیشی جدی و عملی کنند.

امام جمعه کنگان در فراز دیگر با محکوم نمودن سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آمریکا حق دارد از سپاه پاسداران عصبانی باشد زیرا امروز تنها تهدید واقعی برای نظام سلطه و استکبار جهانی سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اند.

وی افزود: سپاه پاسداران توانسته ریشه داعش را در منطقه بخشکاند و بهمین خاطر دشمنان عصبانی و درمانده شده اند.

محمودی به سخنان ارزشمند ریاست جمهوری در خصوص سپاه اشاره و بیان کرد: به تعبیر ریاست محترم جمهور سپاه در دل مردم جا دارد و در روزهای خطر از منافع ملی ما دفاع کرده و امروز سپاه محبوب مردم عراق ، سوریه ، لبنان و دیگر مظلومان عالم نیز هست.

خطیب جمعه عنوان نمود: عهد شکنی های آمریکا و تهدیدهای پوشالی استکبار نشان داده ، مسئولان و طیف های سیاسی آنجا که منافع ملی را در خطر ببینند با همدلی و وحدت مقتدرانه مقابل دشمنان می ایستند.

وی با انتقاد شدید از مواضع دوگانه آمریکا در خصوص برجام و عهد شکنی استکبار جهانی و تهدیدهای مضحک ترامپ گفت: آمریکا بداند اگر کوچکترین غلطی کند تمام منافع و پایگاههای آنان در منطقه دچار آسیب و حامیان او بویژه رژیم کودک کش صهیونیست از صفحه روزگار محو خواهد شد.

محمودی افزود: آمریکا بداند مذاکره مجدد درباره برجام بی معناست و در خصوص توانمندی موشکی ایران اسلامی نیز حق هیچ دخالتی ندارد.

امام جمعه در بخش دیگر با تسلیت شهادت امام سجاد (علیه السلام) و بیان روشنگری های حضرت و نقش امام در زنده نگه داشتن و تداوم نهضت حسینی به رساله حقوق امام اشاره و بر ضرورت استفاده از رساله حقوق امام سجاد بعنوان کتب درسی در مدارس و دانشگاهها تاکید کرد.

وی با گرامیداشت هفته ناجا از تلاش نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی در تامین امنیت و آرامش کشور تشکر کرد.

خطیب جمعه به مسائل جاری کشور و به جریان افتادن پرونده رسیدگی به تخلفات برخی افراد توسط دستگاه قضایی اشاره و با گلایه از برخی اظهار نظرهای شتابزده بعضی مسئولان و زیر سوال بردن سیستم قضایی بیان کرد: دشمن به دنبال تضعیف دستگاه قضایی کشور است و نباید با سهل انگاری و شتابزدگی آب به آسیاب دشمن ریخت.

وی تاکید کرد: وظیفه دستگاه قضایی رسیدگی به جرم است و باید با کمک به قوه قضائیه مانع تضییع حقوق مردم و گسترش فساد بویژه مفاسد اقتصادی در جامعه شد.

محمودی در پایان با تجلیل از شخصیت شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی ، تاکید بر ضرورت حمایت و کمک به مظلومین میانمار و یمن ، به روز جهانی استاندارد اشاره و با تقدیر از تلاش اداره استاندارد عنوان داشت: امیدواریم در تولید ، واردات و صادرات مقوله مهم استاندارد جدی در نظر گرفته شود / ابوذر حسین پور

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2381

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.