تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024

همایش پیاده روی به مناسبت هفته پارالمپیک در کنگان + عکس

  • کد خبر : 2421
  • 26 مهر 1396 - 20:50
همایش پیاده روی به مناسبت هفته پارالمپیک در کنگان + عکس
همایش پیاده روی به مناسبت هفته پارالمپیک با حضور جمعی از جانبازان و معلولان و برخی مسئولان و مقامات محلی شهرستان کنگان از محل اداره ورزش و جوانان تا میدان شهید بهشتی مرکز شهر برگزار شد.

به گزارش امواج نیوز،معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: جانبازان و معلولان دارای ظرفیت های بالقوه ای اند که بایستی با همت مردم و مسئولان استعدادهای آنها بالفعل شود.
احمد خاکنژاد به حقوق مسلم این قشر اشاره و بیان کرد: متاسفانه اکنون برخی زیرساخت ها از جمله معابر و پیاده روهای کنگان مناسب برای جامعه معلولان نیست که لازم است شهرداری و شورا با تدبیر لازم فضاها را به گونه ای طراحی کنند که این قشر جامعه نیز بتوانند از فضاهای شهری استفاده کنند .
وی افزود: جانبازان و معلولان نیازی به ترحم ندارند بلکه نیازمند احقاق حقوق شان از جمله فراهم نمودن شرایط لازم برای حضورشان در اجتماع اند.
مسئول هیات ورزش های جانبازان و معلولان شهرستان کنگان نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در حال حاضر تعداد ۶۰ نفر ورزشکار معلول در این شهرستان شناسایی که ۲۵ نفر از آنها بصورت فعال در رشته های دو و میدانی ، پرتاب نیزه، دیسک، وزنه، دارت، تنیس روی میز، بوچیا، وزنه برداری فعالیت و در آینده نزدیک نیز رشته های شنا، قایقرانی، والیبال نشسته و فوتبال هفت نفره نیز برای این عزیزان راه اندازی خواهد شد.
مسلم رضایی افزود: ورزشکاران معلول این شهرستان تا کنون حائز چندین مقام برتر در استان ، انتخابی کشوری در رشته های تنیس روی میز ، دو میدانی و وزنه برداری شده اند.
وی در پایان تجدید میثاق با امام و شهدا، برگزاری زیارت عاشورا، دیدار با ائمه جمعه و فرماندار و اعضاء شورای اسلامی شهر ، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه معلولین، رژه و پیاده روی جانبازان و معلولین در شهر کنگان ، حضور در برگزاری همایش پارالمپیک در شهرستان جم را از مهمترین برنامه های هفته پارالمپیک در شهرستان کنگان ذکر کرد./ ابوذر حسین پور کنگان

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2421

نوشته های مشابه

02اردیبهشت
اینجا مرغ همسایه غاز هست
پتروشیمی ها برای بوشهر ندار، برای پایتخت دارا !

اینجا مرغ همسایه غاز هست

02اردیبهشت
ماجراجویی عجیب همسر سابق مهدی قایدی!

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.